Meillä ei ole seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puute-Pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puute-Pirkko

Vieras
Tai no ehkä kerran kuussa, mutta siis sehän on aivan äärettömän harvoin.
Meillä on 2 lasta ja käytännössä meillä on harvoin tilaisuus kahdenkeskiseen aikaan.
Normaalisti olemme niin väsyneitäkin, että emme kerta kaikkiaan jaksa sitten kun lapset ovat viimein nukkumassa (joskus jopa vasta puolelta öin).

Miten ihmeessä lapsiperheissä järjestyy kahdenkeskinen aika ja rakastelun mahdollisuus?

Just tänään näin kun marketissa nainen veti kädestä miehen invavessaan.
En tiedä sitten odotteliko lapset autossa. :D

Muoks. Vakavammin ottaen, niin samaa ongelmaa välillä meilläkin, kun arki vie mehut ja omaa/kahdenkeskistä aikaa on niin vähän.

Viimeksi muokattu:
Meillä karataan yläkertaan kun lapset katsoo elokuvaa alhaalla. Sekstataan kun lapset jo nukkuvat. Joskus mennää kaikki yhdessä nukkumaan ja herätään yöllä puuhastelemaan :)

Meillä kyllä lapset menevät säännöllisesti illalla nukkumaan, eivätkä valvo puolille öin. Toisinaan myös yökyläilevät jolloin aikaa on reilusti... Miten tuo nukkumaanmeno on niin myöhäinen? Saisitteko lapsia hoitoon joskus? Parisuhteelle on annettava aikaa tai se ei toimi. Kokemusta on.

no meilläki kaks lasta ja pieniä. kyllä homo keinot keksii.. meillä ainaki ;) vauva nukkuun ja taapero kattoon piirrettyjä..tai lukkojen taka vaan pikaselle.. jjos vaan jaksaa panostaa nii onnistaa kyllä..

Eipä ole meilläkään seksiä paljon. Nuorempi nukkuu vielä samassa huoneessa kuin me, joten jos seksiä haluaa, niin sitä on sitten harrastettava jossain epämiellyttävässä paikassa kuten kylppärissä tai keittiössä lattialla. (vanhemman lapsen huoneesta on suoraan käynti olohuoneeseen, joten sohva on poissa laskuista) En ole niin seksin perään, että se lattia houkuttelisi, haluaisin harrastaa seksiä ihan vaan sängyssä. Muutenkin tuntuu, että kipinä on kadonnut. Mies on lihonut ja jotenkin epäsiistiytynyt viime vuosina, eikä ota onkeensa vihjailuista liikunnasta ja ruokavaliosta. :/

[QUOTE="vieras";26667370]no meilläki kaks lasta ja pieniä. kyllä homo keinot keksii.. meillä ainaki ;) vauva nukkuun ja taapero kattoon piirrettyjä..tai lukkojen taka vaan pikaselle.. jjos vaan jaksaa panostaa nii onnistaa kyllä..[/QUOTE]

Millainen taapero jaksaa katsoa piirrettyjä niin, että se varmasti pysyy poissa sen aikaa, että ehtii seksiä harrastaa? Meillä ei kyllä taapero (1v4kk) vielä edes katso televisiota. Viisivuotiaskin saattaa katsoa puolikkaan jakson Muumeja ja sitten napsauttaa telkkarin kiinni, kun kyllästyy.

Minulla ei hermo pidä, en pysty harrastamaan seksiä, jos on pienikin mahdollisuus siihen, että lapset yllättää. Ite näin vanhempieni harrastavan seksiä useamman kerran, se oli ällöä. Lisäksi muistan, että niilläkin oli lukko ovessa: tiesin tasan, mitä ne siellä suljetun oven takana tekivät.

Mulla ei vaan ole pokkaa riskeerata sitä, että jompikumpi paukkais paikalle kesken kaiken. Enkä usko, että miehelläkään kovin seisoisi siinä tilanteessa.
Ollaanko me friikkejä?

Ja toisella lapsella on pahoja univaikeuksia, olen toistuvasti pyytänyt lääkäriä puuttumaan asiaan ja määräämään jotain nukahtamislääkettä, jotta edes joskus lapsi oikeasti nukkuisi. Se on niin kevytuninen, että heräilee öisin monta kertaa esim. hyttysen ininään. Lapsi on erityislapsi kaiken lisäksi.

[QUOTE="vieras";26667370]no meilläki kaks lasta ja pieniä. kyllä homo keinot keksii.. meillä ainaki ;) vauva nukkuun ja taapero kattoon piirrettyjä..tai lukkojen taka vaan pikaselle.. jjos vaan jaksaa panostaa nii onnistaa kyllä..[/QUOTE]

mä olen niiiin väsynyt, että tulen tähänkin ketjuun nyt :laugh: *huutonauramaan*

Tai no ehkä kerran kuussa, mutta siis sehän on aivan äärettömän harvoin.
Meillä on 2 lasta ja käytännössä meillä on harvoin tilaisuus kahdenkeskiseen aikaan.
Normaalisti olemme niin väsyneitäkin, että emme kerta kaikkiaan jaksa sitten kun lapset ovat viimein nukkumassa (joskus jopa vasta puolelta öin).

Miten ihmeessä lapsiperheissä järjestyy kahdenkeskinen aika ja rakastelun mahdollisuus?

Viekää lapset vaiks pyhäkouluun sunnuntaisin tai johonkin "lapsiparkkiin"

Eipä meilläkään oo seksiä kun kerran 1-2kk välein... Eikä meidän lapset oo edes hirveän pieniä eikä mua ainakaan iltaisin väsytä... Mies vaan on niin kiukkuinen etten uskalla tehdä aloitetta ja hän ei tee koskaa aloitetta itse.. vittumaista.. : /

Mä olen kuullut viimeaikoina yllättävän monelta, miehiltä ja naisilta että heidän parisuhteessaan on seksi loppunut.
Olen kannustanut hakemaan yhdessä apua ja ottamaan sitä omaa aikaa. Jos seksi loppuu pitkäksikin aikaa, niin kuinka sitä jaksaa?

Yhteistyössä