The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mää näin unta jossa mää ja mun sisko löydettiin nuori mies joka makas semmosessa kapeassa kuopassa hiekkatiellä ja autot ajo siitä yli. Ja me ajateltiin et se on kuollu, ja sisko lähti soittaan poliiseja ja mää jäin siihen paikalle. Ni sit se yhtäkkiä avas silmät ja nousi ylös siitä kuopasta ja kerto mulle että sen nimi on Theodore :cautious:
Arenalla on sellainen sarja menossa, missä kerrotaan siitä(y)

vierailija
Missä niin luki? Toi on per nuppi. Kellonaika vaan määrää, ettei tule päänsärkyä ja sekin, että jos juo vaikkapa 16.30 sen iltakahvin, pari törppöä, tulee aamulla 4 aikaan tarve keittää aamukavi - mikä tietysti on liian aikaisin. Jos ei juo ennen 9 aamukahvia, alkaa tunua päässä. Sellaiseen on ihamn järjetöntä ottaa edes kurkumaa, kun pahenee se jomotus kuitenkin, jos ei kahvia saa. Muuta kofeiinia en käytä - esimerkiksi Finrexin ja muut vastaavat olis ainakin se 1 annos, mut en voi käyttää niitä kun niissä on askorbiinihappoa. Kyllä nuo asiat opetettiin jo nuoruudessa, kun lapsille ei annettu kahvia. Tai ainakin mulle on monikin opettanut ja se jomotus on hirvittävää--- ei kannata lopettaa kahvin juontia;)
Ellulla on toi luetun ymmärtäminen vähän niin ja näin. :whistle:

Ei oo vieläkään miestä leikattu. Tuntikausia pitää ootella,että pääsee silmien leikkaukseen

vierailija
Ei oo vieläkään miestä leikattu. Tuntikausia pitää ootella,että pääsee silmien leikkaukseen
Tuli nuo muut vieraat taas, mut nyt toivon, ettei sun mies olis katsonut sitä Kellopeliappelsiinia ikinä... Mulla kun meni risu silmään, en sen takia pystynyt menemään lääkäriin. Onneksi parani ilman sitäkin, mut en uskaltanut katsoa muuta kuin eteenpäin tai pitää silmiä kiinni. Natriumia rajoitin tavallista enemmän siksi, ettei vaan paine silmässä nousisi. Eipä uskaltanut edes nukkua, vaan tuijottelin vaan eteenpäin (autossa sillä kertaa). Hirvee ajatuskin, et joku tökkisi silmiin mitään. Yhden kerran olen käynyt silmälääkärissä, eikä silloin mitään tehty, mut silti:ninja::cool::sick:

vierailija
Tuli nuo muut vieraat taas, mut nyt toivon, ettei sun mies olis katsonut sitä Kellopeliappelsiinia ikinä... Mulla kun meni risu silmään, en sen takia pystynyt menemään lääkäriin. Onneksi parani ilman sitäkin, mut en uskaltanut katsoa muuta kuin eteenpäin tai pitää silmiä kiinni. Natriumia rajoitin tavallista enemmän siksi, ettei vaan paine silmässä nousisi. Eipä uskaltanut edes nukkua, vaan tuijottelin vaan eteenpäin (autossa sillä kertaa). Hirvee ajatuskin, et joku tökkisi silmiin mitään. Yhden kerran olen käynyt silmälääkärissä, eikä silloin mitään tehty, mut silti:ninja::cool::sick:
Eiks sulla ole yhtään tilannetajua? Häpeäisit.

• Tykkää
Reactions: päätön
Kiitti vaan,enpä olis tarvinnu tuota nyt. :cautious::sneaky:
Muutenkin koko päivän hermostunut

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä