et ois kertonu, ois voitu pitää papustinta epätietoisuuden vallassa vielä muutama kuukausi
et ois kertonu, ois voitu pitää papustinta epätietoisuuden vallassa vielä muutama kuukausi
Mm hmm, "vahingossa", right...Ihmettelin kuin en meinannu päästä kirjautumaan palstalle, herjas väärää nimimerkkiä. Sit tajusin, et koitin kirjautua papumössönä
Miten sä nyt noin?Ihmettelin kuin en meinannu päästä kirjautumaan palstalle, herjas väärää nimimerkkiä. Sit tajusin, et koitin kirjautua papumössönä
Pah, en mä mistään kukkahatuista mitään laittanut-Palstan kukkahatut
Seuraava ketju voiskin olla nimeltään jos tämä nyt joskus jostain syystä menee epäkuntoon (eihän tämä mene)
- The Sisäpiiri(läiset)
- The Paheksuttavat
- The Huomionhakuiset
- Palstan Inhokit
En mä tiedä, kai toi papumössö on semmonen minkä alitajuisesti yhdistän tähän omaan tyhmään hippeyteeni Ja sekosin varmaan päästäni ko tinku sano et musta tulee ekana mieleen linssipihvi.Miten sä nyt noin?
Sekä lasten itse käyttämiä mm. Joo Joo ja KohtaJokaisen lapsen oikea nimi on Rakas. Muita yleisesti käytettyjä nimityksiä ovat "vauhtia nyt", "mitä vittua sinä olet mennyt tekemään" ja "ei jumalauta".
Mähän olen aina pihallaMenkääs pihalle, minäkin lähen ny
Ei kerkee. Pitää syödä ja lepäillä, ku yövuoro kutsuu, eikä sitte ko nappulat on tullu nii kerkee enääMenkääs pihalle, minäkin lähen ny
Mää näin unta jossa mää ja mun sisko löydettiin nuori mies joka makas semmosessa kapeassa kuopassa hiekkatiellä ja autot ajo siitä yli. Ja me ajateltiin et se on kuollu, ja sisko lähti soittaan poliiseja ja mää jäin siihen paikalle. Ni sit se yhtäkkiä avas silmät ja nousi ylös siitä kuopasta ja kerto mulle että sen nimi on TheodoreOmituisia unia jotkut kyllä näkee
Kakkuja päällystämässä vai?Plörts!
Suklaapehmistä vissiin syöKakkuja päällystämässä vai?
Mitäs deedeelle?Plörts!
Nääh, ihan vaan kakalla kävinKakkuja päällystämässä vai?
Mitäs tässä, oikee elämä meinaa viedä välillä mennessään. Kamerat on aina päällä, tiedän mitä te pervot ootte tehny. Hyi teitä, varsinkin sinä, fami! Sä oot pahin.Mitäs deedeelle?
Onko kamerat ollut kuvaamassa kaikkia täällä olleita tapahtumia esim parina viime viikonloppuna
Se on hyvä kun on oikeetakin elämääMitäs tässä, oikee elämä meinaa viedä välillä mennessään. Kamerat on aina päällä, tiedän mitä te pervot ootte tehny. Hyi teitä, varsinkin sinä, fami! Sä oot pahin.
Minkäs nimen? Patukkaleidi?Se on hyvä kun on oikeetakin elämää
Kyllä mä nyt oon jäänyt joukon hännille kun en ole yhtään pervoillut (ei kuulu tapoihin ), tosin uuden nimen palstalla sain yhdeltä tai parilta tai muutamalta harmaalta, mistä niistä tietää moneltako