Lääkepitoisuudet ei ole vielä lääkevaihdon jälkeen lääkäriä tyydyttävällä tasolla
Elimet voidaan ottaa käyttöön nykylakien mukaan, vaikkei elinluovutustestamenttia olisikaan. Elimiensä käytön voi kieltää vain tekemällä elinten käyttökiellon
Juu, en pääse vielä, kaihia kypsytellään. Mulla on todennäköisesti se, kun jouduin syömään pitkään isoja annoksia kortisonia aiheuttanu tuon kaihin
pelkäävät työttömyyttä?Höh, olivat sit hukanneet tän aamun verikokeet, joten huomena uudestaan verikokeet ja niiden valmistuttua tohtorit päättää, että lähenkö huomena kotii
Eihän se mikään iso hommeli ollu, kun vietiin sormen paksunen putki suusta henkitorveen ja avarrettiin keuhkon liitoskohdasta pallolla se ahtauma. Operaatio kesti n. kymmene minuuttia ja mä olin nuktettuna sen ajan
ihan kiva,suomi ei meinannut hahmottua tuosta mutta löytyyhän se.Mut lumi ei haittaa?
Jos ei ole pilviä, tulee pakkaset, tästä päätellen...
Pitää ymmärtää.Aurinko unohti nousta tänään
Se sama sekopää joka ei ole vieläkään kuunnellut tarpeeksi Jätkän humppaa.Mikä seko nostelee majurin viestejä taas??
Niin oon minäki mutta pakko oli silti noustaPitää ymmärtää.
Se on jo aika vanha.
Auringolla olikin tänään saikkupäivä.Niin oon minäki mutta pakko oli silti nousta
Eikö ole aikaisemmin tullut luettua? Onko kaikki "mömmöt" olleet lääkärin määräämiä, en minä tiedä. Joku muu vois tietää, mut antaa olla
Jaha, klo 20 mömmöt nautittu
750mg Cellecept
175mg Sandimmun
20mg Pravastatin
2,5mg Emconcore
Ja sit klo 22 tökkään
Klexane 100mg/ml 0,6ml
Ja tarvittaessa särkymömmöjä, mut ny ei tarvii
Höhöö, päivän viimeiset lääkkeet nautittu
Tilasinpa LA-puhelimen ja tukiasema antennin ja niiden saavuttua alkaa häiriköinti, kun saan tukiaseman pystyyn
Mulle tuli tosta mieleen se mainoksen tukiasema ja postaaja alkaa jotain strip teasea sille...
"vakava keuhkoastma tai krooninen obstruktiivinen keuhkosairaus" oli vasta-aiheinen - siis ei saa edes kokeilla, ei saa käyttää tuossa tapauksessa - a olihan muitaki vasta-aiheuta pitkä lista!
Mulle tuli tosta mieleen se mainoksen tukiasema ja postaaja alkaa jotain strip teasea sille...
Kyllä mä tolle strippaisin
tuo oli se.