Hmm.. Sidonta eteen ja taakse unohtunut
Hmm.. Sidonta eteen ja taakse unohtunut
Höpötit, ei tuossa sanottu mitään savusaunasta..Kylpä.
Vähintään kerran kesässä on päästävä savusaunaan.
ei se maalla niin haittaa vaikka ei pese ihan joka päivä viikkoAika mukava tommonen lempeä puusauna ja öljylamppu. Ainoa miinus on tän kuontalon peseminen vadissa ja kauhalla mutta kyllä sekin onnistuu
Jos tossa ei olis kuvaa liitteenä niin sanoisin, että aika kinkyä.Hmm.. Sidonta eteen ja taakse unohtunut
Ei se oo niin justiinsa, vastahan mä lauantaina ne harjasinei se maalla niin haittaa vaikka ei pese ihan joka päivä viikko
OOTKO KUTISTANU NE VAATTEET PESEMÄLLÄ LIIAN KUUMASSA NE?Hitsiläinen, olin ihan varma että muksun viimesyksyiset välikausivaatteet mahtuvat vielä hälle. Turha luulo, vaatekaupoille mars.
Hirveest sulla telkkareita!
Olitko hengityskoneessa kiinni vai mikä vekotin tuo on?
No, enpä tiiä Lapsi kasvaa kuin rikkaruoho. Rairuoho taas ei millään. Onneksi se tärkeämpi kasvatus edes onnistuuOOTKO KUTISTANU NE VAATTEET PESEMÄLLÄ LIIAN KUUMASSA NE?
Olin hengityskoneessa n. 5 viikkoaOlitko hengityskoneessa kiinni vai mikä vekotin tuo on?
Varmasti ahdistava kokemus, kun on letkuissa kiinni ja ei voi puhuaOlin hengityskoneessa n. 5 viikkoa
Puhekyvyttömyys ei ollu vaikeinta vaan muu voimattomuus, kun en päässy omin voimin edes sängyn laidalle istumaanVarmasti ahdistava kokemus, kun on letkuissa kiinni ja ei voi puhua
Täällä kolkuttelee bachelor. Harmi kyllä telkkari on sitä mieltä että kanava/ohjelma on skeida eikä sitä näytetä kunnollaAl Pacino kolkuttaa ovella.
On vissiin parempi mennä avaamaan.
Onhan toi nyt ihan helvetin iso leikkaus. Ja kato nyt, pääset jo postilaatikolle astiPuhekyvyttömyys ei ollu vaikeinta vaan muu voimattomuus, kun en päässy omin voimin edes sängyn laidalle istumaan
Luovuttajasta ei kerrota koskaan mitään elimien saajille.Onhan toi nyt ihan helvetin iso leikkaus. Ja kato nyt, pääset jo postilaatikolle asti
Kerrottiinko sulle kenen palkeet sait?
Oli kuka hyvänsä, tuskin tarttee niitä enää.Luovuttajasta ei kerrota koskaan mitään elimien saajille.
Jep, yleisenä tietona on se, että palkeet otetaan suunnilleen samankokoiselta aivokuolleelta muuten terveeltä luovuttajalta, jonka veriryhmä ja kudokset soveltuvat saajalleOli kuka hyvänsä, tuskin tarttee niitä enää.
Mullakin on elinluovutustestamentti jos nää mun sisuskalut kelleen kelpaa.
Elimet voidaan ottaa käyttöön nykylakien mukaan, vaikkei elinluovutustestamenttia olisikaan. Elimiensä käytön voi kieltää vain tekemällä elinten käyttökiellonOli kuka hyvänsä, tuskin tarttee niitä enää.
Mullakin on elinluovutustestamentti jos nää mun sisuskalut kelleen kelpaa.