Kökötin jäällä koko päivän. Kalaa ei juurikaan tullut mutta oli niin ihana auringonpaiste. Nyt saunaa tulille.
oon aina sanonu että katit on ihan kahjojaMikähän siinä on kun Minttua kiinostaa paljon mun pää/ hiukset. Aina kun oon kumartunut niin kisun pitää laittaa käpälät ja kynnet päähän. Ihan kiva päähieronta mut kynnet vähän sattuu. Samoin hyppää useesti selkään, ei tunnu kovin ihanalta selässä
Onneksi toinen ei ole samanlainenoon aina sanonu että katit on ihan kahjoja
Ehkä vähäsen mutten tiiä onko se aina huono asiaoon aina sanonu että katit on ihan kahjoja
Toivottavasti nyt saat lepäillä.Alkuiltaa.
Ompa ollut pitkä päivä. Koulussa ensin, sieltä hammaslääkäriin ja sitten vielä kaupan kautta ennen ku kotiin pääs.
Kissat osaa olla aika höhlijä,mutta myös ihania niitä pakko rakastaaEhkä vähäsen mutten tiiä onko se aina huono asia
Eihän sen kokoseen päähän mahdu kovin isoja aivojaoon aina sanonu että katit on ihan kahjoja
Hitto, unohdin katsoa.Päivän Poirotti katottu.
Mitähän sit keksis?
Huomenna on päivä uusi.Hitto, unohdin katsoa.
On mutta tämän päiväinen jäi näkemättä.Huomenna on päivä uusi.
http://areena.yle.fi/1-558216On mutta tämän päiväinen jäi näkemättä.
Ysiltä Al Pacino ja Sea of love paikkaa pahaa mieltä.On mutta tämän päiväinen jäi näkemättä.
Silloin pitää olla sängyssä. Aikainen herätys.Ysiltä Al Pacino ja Sea of love paikkaa pahaa mieltä.
Aha.Silloin pitää olla sängyssä. Kiihkeä mies.
Kylpä.Aika mukava tommonen lempeä puusauna ja öljylamppu. Ainoa miinus on tän kuontalon peseminen vadissa ja kauhalla mutta kyllä sekin onnistuu