The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Talon piipusta katoaa laastit, jos muovia polttaa. Sen varmaan tiesitkin, mut sitä hajua ei saa hengittää - tai siis niitä palokaasuja. Aina täytyy paasata ihmisille liha- ym- makkarapakkauksista, et niitä ei tulee saa heittää edes silloin, kun halutaan käyttää se tuhka marjapensaille. On muuten kohta sen aika: putsaa täysikuun jälkeen pensaiden alustat ja leikkaa oksat, mitkä vastaavat maahan tai taipuvat reilusti sinnepäin. Sit kun on valmista, tuhkaa kevyesti (määrän saat katsoa netistä) ja levitä lehtiroskaa suojaksi: kastemadot lannoittavat maan, mutta ei ne pelkässä tuhkassa viihdy. Vähän hifistelyä niiden kans;)

Kastemadot vetävät talveksi ne lehdet onkaloihinsa ja hoitavat maan. En ole itse keksinyt, vaan lukee Darwinin kirjoituksissa. Jimmy Dohertyn dokumentit Darwinin puutarhasta löytyvät youtubesta(y)
http://www.thebricktestament.com/job/three_friends_accuse_job/jb06_01p24p29.html

On muuten aikamoinen taito fllodata paskanjauhamista varten tehtyyn ketjuun toistuvasti jotain niin asiaankuulumatonta soopaa, että se ei oikein kuulu edes the Ketjuun.

Joten jospa mä sanon, että satoine linkkeinesi olet väärässä.
Oikea vastaus kaikkeen on Jätkän humppa!
Sä vaan et ole kuunnellut sitä tarpeeksi joten mä voin auttaa, tossa ole hyvä:

Käytähän mielikuvitustasi ja arvaa mikä on vastaukseni seuraavaan postaukseesi.

• Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Tuli kirjoitusvirhe: F L U A T S I N A M I oli aineen nimin, mitä käytetään perunaruton torjuntaan. Varoaika on ollut alunalkaenkin väärä, on selvinnyt myöhemmin, mutta tietäänkö maanomistajat sitä, jotka antavat pilata peltonsa niillä. Vastamyrkkyä sille ei ole olemassa. Kyllä siihen moni kuolee, vaikkei itse saakaan koskaan tietää.:sick::ninja:
Hanavedessä takrolimuusin kanssa varmasti tappaa(y)
Mitenköhän asia mahtaa olla, kun ei sairaan saisi tuollaista asiaa tietää:eek:

vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä