En jaksa, Paula tekee kuitenkin sen mun puolesta, ellei kupsahaUnohdit luetella lisäaineet.
En jaksa, Paula tekee kuitenkin sen mun puolesta, ellei kupsahaUnohdit luetella lisäaineet.
HyväMä kävin hakemassa wingsejä. Pelkkää rasvaa ja lisäaineita!
Niin sitä pittääMä käytin aromisuolaa.
On aika hyvää.*haukkoo henkeä*
Siinähän ei ole mitään muuta kuin niitä ee- kirjainnumeroyhdistelmiä!!!
Hjuva tyttö, oliko makuista?
Aromisuolalle kiitokset kansOn aika hyvää.
täytetyt paprikat on hyviä...samoinkun täytetyt tomaatit. Mitä sulla oli niissä?Tejin tuosa aamutuimaan täytettyjä paprikoita.
Oisin pannu kuvan kans tähän, mutta ku oon mukava mies, niin en vihti antaa pahhaa mieltä Epekille, Rättikselle enkä Päättämälle.
Terv, Mukava mies.
Halaus murunenOlipa muuten päivä...semmonen että tekee mieli muuttaa keskelle ei mitään peikkoilemaan*mutruhuuleilee*
..tai sitten menen mököttämäänjupisemaan peiton alle.
No, toivottavasti sulla oli parempi päivä. Ja onneks nyt huomenna on torjantaiki niin on toivookin ehken tarjolla...
Sithän mulla on silmäklinikka vasta ylihuomenna.Olipa muuten päivä...semmonen että tekee mieli muuttaa keskelle ei mitään peikkoilemaan*mutruhuuleilee*
..tai sitten menen mököttämäänjupisemaan peiton alle.
No, toivottavasti sulla oli parempi päivä. Ja onneks nyt huomenna on torjantaiki niin on toivookin ehken tarjolla...
Kiitos*halaa*Halaus murunen
No ei ollu hyvä päivä,mokoma tuhma päivä tai no osittain.
Kattinen taitaa olla viellä keskiviikossa,mä oon jo torstaissaSithän mulla on silmäklinikka vasta ylihuomenna.
Kiitos*halaa*
..ai eikö sullakaan sujunu? Hö
Ai mikä klinikka? Eikäku miksikö? Joku tarkistus vai muu juttuko?Sithän mulla on silmäklinikka vasta ylihuomenna.
NamPöh...täällä vaan jauhelihakeittoo...itelleni tosin laitoin hotsipoppista chilisilppuakin
Jauhelihakeitto ny tietenkään ei o pyttipannun veroista syömäruokaa mutta olen minä nälkääni syönyt jopa kasviksia.Pöh...täällä vaan jauhelihakeittoo...itelleni tosin laitoin hotsipoppista chilisilppuakin
Näää......???Kattinen taitaa olla viellä keskiviikossa,mä oon jo torstaissa
Oho! Mikäs nyt silleen...nyt joutuu vaan jänskäileen pitemmästi ja ootteleen...
Osittain sujui ok,mut miehen leikkaus siirtyi viikolla
Ny on torstaiNäää......???
No ompas tännään keskiviikko!! ....on oltava kun oon höpissy...älkääs nyt kuulkaas viittikö....?!
Hätäleikkaus mennee muun edelle.Oho! Mikäs nyt silleen...nyt joutuu vaan jänskäileen pitemmästi ja ootteleen...
Hyvääkin jopa
Vedin KOKAKOLAA!!! Ja wingsien mukana tulleet porkkana- ja selleritikut heitin hevonhelvettiin!Senkin raggari!
Sanos ny vielä että huuhtelet ne alas jollain hyvin kaukana luomutuoteesta- oluen kanssa...
*sipisee: sano joojoo, sano joojoo*
No katos vaan tuurinpoikasta! Eipähän noille tietysti mitään voi...mutta kun sitä ootte työkin jo ootellu ja asennoitunu että on kohta ohikin..Hätäleikkaus mennee muun edelle.
Kaikki Maanantain leikkausajat siirettiin
Joo tässä taas ootellaan ja stressataan lissää.
Jep kokaa sitä vejellään naamaan vaan sielläVedin KOKAKOLAA!!! Ja wingsien mukana tulleet porkkana- ja selleritikut heitin hevonhelvettiin!
Huomenna on jo perrrrjantai!!Ai mikä klinikka? Eikäku miksikö? Joku tarkistus vai muu juttuko?