The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vois laittaa muueman matkustajavaunun junan perään:)

Suomen ja Kiinan markkinoiden välille avautuu huomenna uusi yhteys, kun ensimmäinen konttijuna aloittaa matkansa Kouvolasta Kiinan Xi'aniin. China Express -reitin matkaan kuluu noin kymmenen päivää, joten reitti on selvästi merirahtia nopeampi.
Konttijuna liikennöi aluksi kerran viikossa. Reittiä operoi Kazakstanin rautateiden rahtiyhtiö KTZ Express . Ensimmäisen junan lastina on metsäteollisuuden tuotteita. Nopean yhteyden ansiosta myös esimerkiksi kylmäkuljetukset ovat jatkossa mahdollisia.
Matkustajille myyntiin vain menolippu...
 
Jep. Saanu jo oottaa pitkään ja nyt lisää.
Varsinkin kun haittaa tuo näkemistä, liikkumista & tekemistä. :(
+ Stressaa molempia.
Mulla on huomenna silmäklinikka.
Ei tää mun silmänpainetautini ole mitenkään akuutti tai yllättävä niin ei se olis mulle mikään katastrofi jos hätäleikkauksen tai sairaustapauksen vuoksi mun aikaani siirrettäis viikolla.

Eipä nuo aikaa siirrä jos siihen ei o pakottavaa tarvetta.
Tietty hieman harmittaisi mutta kyllä mä sun ukkokultasi päästän ihan mieluusti jonossa edelleni jos lekurit katsoo tarpeelliseksi siirrellä aikoja priorisointimielessä.
 
Mulla on huomenna silmäklinikka.
Ei tää mun silmänpainetautini ole mitenkään akuutti tai yllättävä niin ei se olis mulle mikään katastrofi jos hätäleikkauksen tai sairaustapauksen vuoksi mun aikaani siirrettäis viikolla.

Eipä nuo aikaa siirrä jos siihen ei o pakottavaa tarvetta.
Tietty hieman harmittaisi mutta kyllä mä sun ukkokultasi päästän ihan mieluusti jonossa edelleni jos lekurit katsoo tarpeelliseksi siirrellä aikoja priorisointimielessä.
Tsemppiä huomiseen.
Hätäleikkaus kun on,niin sittenpä on.Ei mahda mitään,se menee muun edelle.
Tämä miehen näkökomplikaatio on kestänyt puoli vuotta ja toi toinen silmä on käytännössä lähes sokee. Harmittaa siis miehen puolesta,kun ei pysty paljoo yksin liikumaan & tekemään.
 
vierailija
Tejin tuosa aamutuimaan täytettyjä paprikoita.
Oisin pannu kuvan kans tähän, mutta ku oon mukava mies, niin en vihti antaa pahhaa mieltä Epekille, Rättikselle enkä Päättämälle.

Terv, Mukava mies.
 
Noi katit riehuu muutenkin :LOL::LOL:
Kyl sen koirastakin tunnistaa milloin se alkaa ettiä kakkipaikkaa. Ihmisenä ei voi muuta kuin ihmetellä, että miks kymmenen edellistä paikkaa saman ympyrän sisällä ei kelpaa ja just tää paikka on sovelias tarkoitukseen?

Sisällä olevilla kissoilla sit on paikka valmiina joten niiden ei tartte sitä ettiä. Pieni riehunta ja levottomuus kuitenkin kuuluu asiaan.
Tai näin mä asian näkisin jos olisin kissa tai koira.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kissojen hepuleista ei ole mitään tietoa mutta koirien luupäättömyyskouhotusvöyhötys sitäkin paremmin(y):love:

Ja mitä tulee kakkapaikkapyöriskelyhepuleihin koiralla niin - se on tarkkaa puuhaa. Siinä pitää tuoksuahaista oikeelta, se pitää tuntua tassujen alla sopivalta ja - tilanteesta riippuen - siinä samalla pitää pystyä hamuamaan heiniä, yleensä sitä haavallista, ja just sadasosasekuntia ennen on hyvä vielä saada itsensä hihnasta kiepautettua pari kertaa puun ympäri (y)...!
 
Mä kävin hakemassa wingsejä. Pelkkää rasvaa ja lisäaineita!
Sä et ny kyllä yhtään mieti terveyttäsi, kilojasi, kurvejasi, etkä edes kuun asentoa puhumattakaan iloisten kananpoikien luomuelämästä siipirikkoina kettujen armoilla.

Röyh. Laitoinpa juuri suuhuni kolmioleivän kinkulla ja juustolla.
Lisäaineita on ainakin E 472, 471, 415, 150a, 202, 211, 1420, 450, 451, 316, 250, 211 ja 160a.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Olipa muuten päivä(n)...semmonen että tekee mieli muuttaa keskelle ei mitään peikkoilemaan:barefoot::notworthy:*mutruhuuleilee*

..tai sitten menen mököttämäänjupisemaan peiton alle.

No, toivottavasti sulla oli parempi päivä(y). Ja onneks nyt huomenna on torjantaiki niin on toivookin ehken tarjolla:unsure::)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä