The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii, jos kissa tekee yöllä jotain tyhmää tai valvottaa niin se on söpöä.
Jos mies tekee vastaavaa niin miehen käy huonosti. Ei saa enää edes pyttipannua.

Seuraavassa elämässäni tahdon syntyä kissaksi.
Meillä ei tehdä eroa siinä häiritseekö yöllä kissa vai mies. Napakka potku tulee kummalle vaan jos ei ehdi livistää karkuun uuninpankolle.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Eikö se oo sit sen murhe eikä sun?
Hei. En ehdi etsimään sitä missä kerroit oluesta. Olethan lukenut tämän:
https://yle.fi/uutiset/3-8700636
Glyfosaattihan sen syövän saa aikaan ja valtavat erot on määrissä, missä on tai ei ole. Variksenpelättiä saa tilata lähikauppaankin eikä siinä ole, kun se on luomua eikä siitä tule närästystä, kun ei ole askorbiinihappoakaan. Pieni määrä riittää, kun on niin hyvää.;)
 
vierailija
munakas:n.puolisen litraa maitoa,jauhoja n.1dl, 2 kananmunaa.Jauhot sekoitetaan ensin hyvin maitoon sitten lisätään kananmunat.Paistinpannulle lisätään suola(muut mausteet) ja odotellaan kunnes on valmista.Lisukkeeksi sekaan voi heitellä vaikka palasteltuja nakkeja tai mitä nyt mieleen juolahtaakin.
 
vierailija
Hei. En ehdi etsimään sitä missä kerroit oluesta. Olethan lukenut tämän:
https://yle.fi/uutiset/3-8700636
Glyfosaattihan sen syövän saa aikaan ja valtavat erot on määrissä, missä on tai ei ole. Variksenpelättiä saa tilata lähikauppaankin eikä siinä ole, kun se on luomua eikä siitä tule närästystä, kun ei ole askorbiinihappoakaan. Pieni määrä riittää, kun on niin hyvää.;)
Muitakin hyviä varmasti on, mutta tästä kerroin tuossa:
http://malty.fi/kaikki-tuotteet/wychwood-scarecrow-organic/
 
vierailija
munakas:n.puolisen litraa maitoa,jauhoja n.1dl, 2 kananmunaa.Jauhot sekoitetaan ensin hyvin maitoon sitten lisätään kananmunat.Paistinpannulle lisätään suola(muut mausteet) ja odotellaan kunnes on valmista.Lisukkeeksi sekaan voi heitellä vaikka palasteltuja nakkeja tai mitä nyt mieleen juolahtaakin.
Tuo on kai pannukakku. Munakkaaseen ei tule jauhoja ollenkaan.
 
Ruttunaamoilla on minunkin kämpässäni poikkeuslupa.

Koirien, kissojen, miesten ja naisten sit on parempi totella mun sanaani.
Hyvä selitys tosin paikkaa kaiken.

Kissojen suhteen olen sitä mieltä, että ei mun suuhuni tartte sontia vai miksi suussani aamulla maistuu kissampaska?
Koirien suhteen olen sitä mieltä, että koira tottelee isäntäänsä tai viime kädessä mua mut tottelematon koira ei ovesta tule sisään.

Miehet taas... saat nukkua sohvallani mutta älä luule että jääkaapissani olevat oluet ovat sinun.

Naiset... pitäis onnistua houkuttelemaan yksi sellainen kämpälleni voidakseni muodostaa asiasta mielipiteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nii koirat...
Hoitohauvelini on ajokoira.
Emäntänsä sanoo, että se vetää.
Ei se mulla vedä. Vain ilmoittaa, että tässä on tuoreet jänisjäljet joten eiköhän lähdettäis jahtiin?
Ja mä joudun sille sanomaan, että ny mennään vain koirapuistoon.
 
Hei. En ehdi etsimään sitä missä kerroit oluesta. Olethan lukenut tämän:
https://yle.fi/uutiset/3-8700636
Glyfosaattihan sen syövän saa aikaan ja valtavat erot on määrissä, missä on tai ei ole. Variksenpelättiä saa tilata lähikauppaankin eikä siinä ole, kun se on luomua eikä siitä tule närästystä, kun ei ole askorbiinihappoakaan. Pieni määrä riittää, kun on niin hyvää.;)
Onneksi olen siirtynyt pääosin luomu-oluihin. Niitä on nykyään perusmarketissakin useampia.
 
Päivää muruset :love:
Lyhyt päivä töissä,olin pari tuntia ja sitten oli ohjaajan & työkykykordinaatorin tapaaminen. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa...

Jaaha että jollakin vaan paska lentää ja banjot soi..onneks söin ennenkun näin noi belfie tuotokset:sick:

Ihme tihkusadetta ollu pitkin päivää, tulis taas lunta...vähänkö ois kivaa!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vois laittaa muueman matkustajavaunun junan perään:)

Suomen ja Kiinan markkinoiden välille avautuu huomenna uusi yhteys, kun ensimmäinen konttijuna aloittaa matkansa Kouvolasta Kiinan Xi'aniin. China Express -reitin matkaan kuluu noin kymmenen päivää, joten reitti on selvästi merirahtia nopeampi.
Konttijuna liikennöi aluksi kerran viikossa. Reittiä operoi Kazakstanin rautateiden rahtiyhtiö KTZ Express . Ensimmäisen junan lastina on metsäteollisuuden tuotteita. Nopean yhteyden ansiosta myös esimerkiksi kylmäkuljetukset ovat jatkossa mahdollisia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä