The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uunimaggaraa.
Paulan pyynnostä semmoista jossa on taatusti lisäaineita. Väliin juustoa jossa on lisäaineita, viereen kurkkusalaattia jossa on lisäaineita ja sinappia ja ketsuppia joissa on lisäaineita.
Lähikaupassani ei myydä natriumglutamaattia purkissa joten sitä ny ei erikseen ole. Harmittaa.
 
Noku väsyttäis nin että toinen silmä menee väkisin kiinni ja toinenkin uhkaavasti luppasee kiinni ja auki ja kiinni ja auki ja...:notworthy::oops:
Turkanen, mie tiiä, toi on paha...kun vielä ei sais koska sitte menee yöunet...tosin nyt on sitten huonoa mahkua ilmassa että susta tulee yliväsyny...

Mitäs sitä niinku on viimeyönseutuna niinku tehtynnä, hämitäkätäh:cautious:...kerta ei oo nytkyllä nukuttu...koetas nyt paas alkaen kertoen, nikerta!
 
Turkanen, mie tiiä, toi on paha...kun vielä ei sais koska sitte menee yöunet...tosin nyt on sitten huonoa mahkua ilmassa että susta tulee yliväsyny...

Mitäs sitä niinku on viimeyönseutuna niinku tehtynnä, hämitäkätäh:cautious:...kerta ei oo nytkyllä nukuttu...koetas nyt paas alkaen kertoen, nikerta!
Kissa oli saanut napattua tietokoneen päälle jollain keinolla ja napitti katella minua kun heräsin siihen valoon tai kissan kehräykseen tai molempiin..mä enää ees muista:notworthy:..sitten pitikin mennä käymään veskissä ja kun tulin takas ylös oli mielessä sen tuhannen ja yhden yön asiaa ja sen jälkeen ees väsyttänytkään..klo oli jotain varttia vaille 4 kun katoin sitä alakerrassa:alien:...ai niin ja kissa nukkui tyytyväisenä kyllä mun tyynyllä loppuyön.:cautious:
 
Kissa oli saanut napattua tietokoneen päälle jollain keinolla ja napitti katella minua kun heräsin siihen valoon tai kissan kehräykseen tai molempiin..mä enää ees muista:notworthy:..sitten pitikin mennä käymään veskissä ja kun tulin takas ylös oli mielessä sen tuhannen ja yhden yön asiaa ja sen jälkeen ees väsyttänytkään..klo oli jotain varttia vaille 4 kun katoin sitä alakerrassa:alien:...ai niin ja kissa nukkui tyytyväisenä kyllä mun tyynyllä loppuyön.:cautious:
Varttia vaille neljä!!!! Kissanpierunaikaan ylhäällä!!*falsetissa* etkösää nukkunu sen jälkeen yhtäänollenkaan:unsure:....

Tjah:sneaky:...kuinkas monta hepulikohtausta on tullunna:geek:?
 
Kissa oli saanut napattua tietokoneen päälle jollain keinolla ja napitti katella minua kun heräsin siihen valoon tai kissan kehräykseen tai molempiin..mä enää ees muista:notworthy:..sitten pitikin mennä käymään veskissä ja kun tulin takas ylös oli mielessä sen tuhannen ja yhden yön asiaa ja sen jälkeen ees väsyttänytkään..klo oli jotain varttia vaille 4 kun katoin sitä alakerrassa:alien:...ai niin ja kissa nukkui tyytyväisenä kyllä mun tyynyllä loppuyön.:cautious:
Nii, jos kissa tekee yöllä jotain tyhmää tai valvottaa niin se on söpöä.
Jos mies tekee vastaavaa niin miehen käy huonosti. Ei saa enää edes pyttipannua.

Seuraavassa elämässäni tahdon syntyä kissaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Nii, jos kissa tekee yöllä jotain tyhmää tai valvottaa niin se on söpöä.
Jos mies tekee vastaavaa niin miehen käy huonosti. Ei saa enää edes pyttipannua.

Seuraavassa elämässäni tahdon syntyä kissaksi.
Riippuu miehestä...mutta kissat saa häiritä jostain syystä minua ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Niissä on vaan se jokin mikä estää hermostumiset totaalisesti.:love:
 
Nii, jos kissa tekee yöllä jotain tyhmää tai valvottaa niin se on söpöä.
Jos mies tekee vastaavaa niin miehen käy huonosti. Ei saa enää edes pyttipannua.

Seuraavassa elämässäni tahdon syntyä kissaksi.
Nääh..jos mies on merkityksellinen niin sitten kömmitään pääkkönen kikkuratakussa viekkuun tai siihen lähelle seuraksi jos tarvii..tai käy keittämässä vaikka kaakaota...ja pikkasen tuonnempana hipistelee unille...:love:

Muuten - seuraavan kerran syyäänki vasta huomenna*huokaa täyteläisenä*:barefoot:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä