Softy
Pitäskö vilkasta vaatehuoneeseen?Oot sitonu jonkun kiinni ja heittänyt komeroon ?
Pitäskö vilkasta vaatehuoneeseen?Oot sitonu jonkun kiinni ja heittänyt komeroon ?
Jooh, kannattaa vilkaistaPitäskö vilkasta vaatehuoneeseen?
jos ne vaatteet on niin likaset töitten takia etteivät uskalla pujahtaa sun kainaloon sen takia?Onko tuottanut tuloksia?
Minä pidän remonttivaatteita viikot enkä ole huomannut mitään suurta naismäärää kainalossa
*raottaa varovasti ovea*Jooh, kannattaa vilkaista
Eli pitäisi vaan esittää tekevänsä töitä niin ettei vaan likaiseksi tule. Meil on semmosia kavereita töissä ja niil on kyl kumppanit.jos ne vaatteet on niin likaset töitten takia etteivät uskalla pujahtaa sun kainaloon sen takia?
Katoitko myös sängyn alta ?*raottaa varovasti ovea*
Ei näy ketään. *huokaisee*
niin no se riippuu ihan siitä haluat sä kainaloos niitä naisia vaiko etkö halua ja toki kannattaa olla varovainen..tietty likaisuus kun voi jopa kiehtoa toisia naisia..tiiä minkälaisen kassialman saisit kainaloos tai jonkun rekkapaulanEli pitäisi vaan esittää tekevänsä töitä niin ettei vaan likaiseksi tule. Meil on semmosia kavereita töissä ja niil on kyl kumppanit.
Nyt alan ymmärtämään kuin tää systeemi toimii.
EnKatoitko myös sängyn alta ?
Mä luulen että softy meni itte sinne sängynalle..tykkää jostain syystä aina mennä, en tiedä miksi?Katoitko myös sängyn alta ?
Mikä on sängynalle? Joku poikaystävän korvike?Mä luulen että softy meni itte sinne sängynalle..tykkää jostain syystä aina mennä, en tiedä miksi?
sänkynalle.Mikä on sängynalle? Joku poikaystävän korvike?
Enkä, mä tykkään olla päällä.Mä luulen että softy meni itte sinne sängynalle..tykkää jostain syystä aina mennä, en tiedä miksi?
Me ei myydä persettä. Olet väärällä foorumilla.Paljo maksaa akat perse tännää
Mä luulen että softy meni itte sinne sängynalle..tykkää jostain syystä aina mennä, en tiedä miksi?
huh...olenpa kiitollinen että se loppui jo,vähän oli pitkä..ehkä liian pitkä.
Juu juu päällä on kiva ollaEnkä, mä tykkään olla päällä.
Eikäkö siis sängyllä peiton alla.
http://www.thebricktestament.com/job/meet_job/jb01_01.htmlJaksamisella ei ole mitään tekoa sille että voi tunnustaa olevansa väärässä.
Et näemmä kykene tunnustamaan olevasi väärässä.
Hauskaa sillätavalla että mielestäsi olet aina oikeassa vaikka et olekaan.