The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mulla jokainen kierto on vähän erilainen, pituudeltaan sama mutta oireet vaihtelee ihan joka kerta...onneks en kärsi äkäisyydestä niinkun tinku esimerkiks tekee :unsure:
Emmä siitä onneks koko aikaa sit kärsi et päivän pari ennen ja sit ku alkanu niin jonkun päivän.Mut tälleen puolenvälin ja lopun vaiheilla en.ainakaan mitenkään kovin paljoo.eikä se yksin olles niin tuu esille kun ei oo ketään kelle kiukuta:D:notworthy: Töissä vähän ärhentelin perjantaina :barefoot::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Iltaa murut & halaukset jos tarviaa joku kippee/ menkkailija :love:

Vähän kiire päivä ollu,aamulla kävin rokotuksen ottamassa,n 35-40 min sai oottaa,sitten kahvia naamaan :coffee: cittarille kauppaan ja kissanruokapussit lahjoitettavaksi, porukkaa oli älyttömästi kaupassa jokin lasten tapahtuman takia. Oon tehny kotitöitä,siivoillu katin oksennuksia:unsure: & sauna :love::p
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Mie oon yleensä menkkojen aikaan herkällä päällä,siis itkuherkkä pari päivää & päähän, selkään,vatsaan,reiteen ja nivusiin sattuu. Ainakin pari ekaa päivää.

Hoitaja muuten ehdotti ehkäisyä ( hormoni) jos alkaa useemmin olemasn migreeniä kuukautisten aikana
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä