Eikö sua ittees pelota kulkee ilman heijastinta niin ettei kukaan sua näe? Mä en edes uskaltais kulkee ilman.
Eikö sua ittees pelota kulkee ilman heijastinta niin ettei kukaan sua näe? Mä en edes uskaltais kulkee ilman.
Ei.Eikö sua ittees pelota kulkee ilman heijastinta niin ettei kukaan sua näe? Mä en edes uskaltais kulkee ilman.
Entä jos meitä pelottaa sun takia?
Ok. Mut mun mielestä sun kuuluis laittaa jos et ittes takii niin meidän muiden takia että nähdään sut siellä pimeessä.
Emmä nyt niin pelottava oo että pelätä kannattaaEntä jos meitä pelottaa sun takia?
Ja AK takia.
Emmä nyt niin pelottava oo että pelätä kannattaa
Voishan sen tietysti laittaa...tottahan se on että autoilijat näkis paremmin.
Säkylääke,kuuma suihku,ulkoilu,kylmäkääre....pano?Päähän koskenu koko päivän, eikä mikään oikein auta..päiväunet lievitti sen verran onneks ettei enää okseta.
Ootko muistanu syödä ja juoda tänään?Päähän koskenu koko päivän, eikä mikään oikein auta..päiväunet lievitti sen verran onneks ettei enää okseta.
Ai sullakin. Mä otin panadol 1g. Toivottavasti auttaa.Päähän koskenu koko päivän, eikä mikään oikein auta..päiväunet lievitti sen verran onneks ettei enää okseta.
Ala syödä kunnolla, lähtee heikotukset, kolotukset ja palelu.Päähän koskenu koko päivän, eikä mikään oikein auta..päiväunet lievitti sen verran onneks ettei enää okseta.
No ihan siitä että jos on pää kipee ja panee niin se auttaa.Ei siihen persettä tarvita että ihan peruspano riittää.Ja auttaa tai ainakin lieventää jos ei kokonaan lopu.Monesti on sitä käytetty apuna.Mistä tiiät?
Kaikkia muita oon kokeillut paitsi en kahta viimestä...tää johtuu menkoista varmaankin.Säkylääke,kuuma suihku,ulkoilu,kylmäkääre....pano?
No mene ihmeessä kokeilemaan jos se parantaa.Perspano parantaa
Oon...ainakin omasta mielestä...siis juonut vettä ainakin oon, söin mä myös salaattia, puhalillejä, riisiä...ruisleipää..ja yhen kakin = hedelmänOotko muistanu syödä ja juoda tänään?
mä olen vähentänyt noin kuukauden ajan kahvinjuontia ja vaihtanut sen pikkuhiljaa teehen...mutta join mä muutaman kupillisen kahviakin tänäänJos onkin kahvinpuute...vierotusoireita?
Nyt on liian kylmä aika vuodesta syyä jäätelööja jäätelö
Muutamaan otteeseen otin buranaa mutta ei ollu mitään apuja.Ai sullakin. Mä otin panadol 1g. Toivottavasti auttaa.
Ai...mulla oli viikolla sama.3päivää jatkuvaa särkyä mut sit loppu kun alko.Kaikkia muita oon kokeillut paitsi en kahta viimestä...tää johtuu menkoista varmaankin.
Jos sullakin johtuu menkoista?Ilmankos mulla päätä meinaa särkeä nykyään jatkuvasti.
Ei o vissiin estolääkitys kohdillaan?
Höhmä olen vähentänyt noin kuukauden ajan kahvinjuontia ja vaihtanut sen pikkuhiljaa teehen...mutta join mä muutaman kupillisen kahviakin tänään
Nyt on liian kylmä aika vuodesta syyä jäätelöö
Muutamaan otteeseen otin buranaa mutta ei ollu mitään apuja.
Tänään tuli oksennus pariin kertaan kun koski vuorotellan mahaan ja päähän..ihanaa olla nainen.Ai...mulla oli viikolla sama.3päivää jatkuvaa särkyä mut sit loppu kun alko.