Kyllä niitä ihan varmasti on.Tilaa vaikka netistä heijastinkaupasta jos ei muualta löydä.Mitä en kyllä jaksa uskoa että ei muka missään olisi.Kyllä mä olen ihan kaupasta heijastimet ostanu ja sit mitä ilmatteks on saanu millon mistäkin.
Kuoliko se majuri?
En oo enkä tuu.Ootteko kaikki jo ihan juovuksissa?
Rahatilanne pitää loppukuun selvänä.Ootteko kaikki jo ihan juovuksissa?
Ei. Rätti on runkulla, Softyllä on krapula. Ellu on miekkarissa, Kais pettää meitä naapuripalstan kanssa ja majuri lienee arkussa jo.Onks ketjuväki viettämäs pikkujoului?
Ei oo tullu pantua vaikka voishan tuon toki takkiinsa hommata...tosin emmä teitten yli pompi ja kuljen niin sivussa että jos sinne ajaa sitten ajaa jo tarkotuksella päälle tai koittaa tähätä ojaan.Miksi ellulla ei oo heijastinta??? Mä säikähdin viikolla kahteen otteeseen ihan saakelisti kun kahtena eri päivänä kaks ihan mustiin pukeutunutta säikytti ihan pirusti kun ei ollu heijastimia! Toinen loikkas tien yli ja toinen käveli tien reunalla ja mitään en huomannu.En siis MITÄÄN! Onneks ei käyny mitenkään mutta siltikin.Ei ne heijastimet paljon paina ja pieni hinta siitä että näkyy.
Emmä käy miekkareissa ja toivottavasti tuo ei ole totta mitä majurista laitoit loppuun..alkaa huoli olla jo kova.Ei. Rätti on runkulla, Softyllä on krapula. Ellu on miekkarissa, Kais pettää meitä naapuripalstan kanssa ja majuri lienee arkussa jo.
oisko mielenosoitus.Mikä on miekkari
Muuta paskaa voit puhua mutta älä puhu noin Majurista.Ei. Rätti on runkulla, Softyllä on krapula. Ellu on miekkarissa, Kais pettää meitä naapuripalstan kanssa ja majuri lienee arkussa jo.
Ei toi oo syy olla laittamatta. Kyllä se aika karmeeta on auton ratis olla kun ykskaks tajuu et joku on ilman heijastinta.Ei oo tullu pantua vaikka voishan tuon toki takkiinsa hommata...tosin emmä teitten yli pompi ja kuljen niin sivussa että jos sinne ajaa sitten ajaa jo tarkotuksella päälle tai koittaa tähätä ojaan.
Ei toi oo syy olla laittamatta. Kyllä se aika karmeeta on auton ratis olla kun ykskaks tajuu et joku on ilman heijastinta.