The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi ellulla ei oo heijastinta:mad:??? Mä säikähdin viikolla kahteen otteeseen ihan saakelisti kun kahtena eri päivänä kaks ihan mustiin pukeutunutta säikytti ihan pirusti kun ei ollu heijastimia! Toinen loikkas tien yli ja toinen käveli tien reunalla ja mitään en huomannu.En siis MITÄÄN! Onneks ei käyny mitenkään mutta siltikin.Ei ne heijastimet paljon paina ja pieni hinta siitä että näkyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Noil heijastimilla tuppaa olemaan taipumus kadota. Mullakin on niitä elämäni aikana ollu satoja mutta missähän lienevät?
Mistäs mä nyt saisin uusia? Lähikaupassani en o niitä nähnyt, nurkkabaarissani niitä ei ole, apteekin tiskillä oli karamelleja mut ei heijastimia.
R- kiskalle se vissiin pitäis mennä ja erikseen kysyä koska ei siinäkään tiskin lähellä niitä näy.

Kun mä olen näin hyvä kadottamaan heijastimiaja huono löytämään/hankkimaan uusia, niin mun tapauksessani auttais vaan se, että heijastimet olis kiinteesti ommeltu päällysvaatteisiin.
Miks näin ei vois olla?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tilaa vaikka netistä heijastinkaupasta jos ei muualta löydä.Mitä en kyllä jaksa uskoa että ei muka missään olisi.Kyllä mä olen ihan kaupasta heijastimet ostanu ja sit mitä ilmatteks on saanu millon mistäkin.
Kyllä niitä ihan varmasti on.
Se on vaan tää mun pää.
Jos mä olen kaupassa ostamassa jauhelihaa niin en mä siinä hoksaa olevani ilman heijastinta enkä edes mene niihin hyllyväleihin missä niitä ehkä voisi olla.
Jos mä olen ärrällä ostamassa röökiä niin sama juttu.
 
Miksi ellulla ei oo heijastinta:mad:??? Mä säikähdin viikolla kahteen otteeseen ihan saakelisti kun kahtena eri päivänä kaks ihan mustiin pukeutunutta säikytti ihan pirusti kun ei ollu heijastimia! Toinen loikkas tien yli ja toinen käveli tien reunalla ja mitään en huomannu.En siis MITÄÄN! Onneks ei käyny mitenkään mutta siltikin.Ei ne heijastimet paljon paina ja pieni hinta siitä että näkyy.
Ei oo tullu pantua vaikka voishan tuon toki takkiinsa hommata...tosin emmä teitten yli pompi ja kuljen niin sivussa että jos sinne ajaa sitten ajaa jo tarkotuksella päälle tai koittaa tähätä ojaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä