Pääsetkö usein panolle?No ihan siitä että jos on pää kipee ja panee niin se auttaa.Ei siihen persettä tarvita että ihan peruspano riittää.Ja auttaa tai ainakin lieventää jos ei kokonaan lopu.Monesti on sitä käytetty apuna.
Niinpä niinMulla alkoi eilen menkat. Särky iski tänään. Oon tainnu nukkua pahasti. Että niska ollu huonosti.
Mulla alko keskiviikkonaMulla alkoi eilen menkat. Särky iski tänään. Oon tainnu nukkua pahasti. Että niska ollu huonosti.
Ne ei o edes alkaneet vielä.Jos sullakin johtuu menkoista?
Ole onnellinen että eivät o alkaneet..Ne ei o edes alkaneet vielä.
Mä en tule menkkojen aikaan äkäiseks, väsyneempi oon ja palelen ja astetta surullisempi...mutta en äkäinen onneks.Minullapa on kestomenkat, ja siksi olen aina niin äkäinen.
Nukahdin sohvalle.Niinpä niin
musta tulee kaikkee noit myös äkänen.Vituttaa kaikki ja pienikin ärsytys saa mut ärhentelee.Mä en tule menkkojen aikaan äkäiseks, väsyneempi oon ja palelen ja astetta surullisempi...mutta en äkäinen onneks.
Ei oo kivaa varmaankaan Musta taas tulee hirvee hellyyden ja sylinkaipaaja tähän aikaan kuusta...oon sitä muutenkin jo ihan tarpeeks mutta näinä tuskallisina kituutuksen päivinä se tunne vaan voimistuumusta tulee kaikkee noit myös äkänen.Vituttaa kaikki ja pienikin ärsytys saa mut ärhentelee.
Mua rupee aina sillon panettaa se se vasta hirveetä onEi oo kivaa varmaankaan Musta taas tulee hirvee hellyyden ja sylinkaipaaja tähän aikaan kuusta...oon sitä muutenkin jo ihan tarpeeks mutta näinä tuskallisina kituutuksen päivinä se tunne vaan voimistuu
Onkohan miesten elämä lainkaan näin monipuolista tunnevuoristorataa?Mua rupee aina sillon panettaa se se vasta hirveetä on
Niin on.Mua rupee aina sillon panettaa se se vasta hirveetä on
Mun himo tällä hetkellä olis päästä eroon päänsärystä...jos aksu tai rättis huolii sen niin oisin ihan kiitollinen <3Eikö kukkaan palstauros hoitelis teitä himokkaita naisimmeisiä? Rättis, kukkuu? Ak? Auttakee nyt joku naisia hädässä.
Mulla on apu lähellä.Eikö kukkaan palstauros hoitelis teitä himokkaita naisimmeisiä? Rättis, kukkuu? Ak? Auttakee nyt joku naisia hädässä.
Mulla on jo hoitelija kiitoksia vain.Eikö kukkaan palstauros hoitelis teitä himokkaita naisimmeisiä? Rättis, kukkuu? Ak? Auttakee nyt joku naisia hädässä.
No tuota niinniin johan tuo sanottiin että mulukulla lähtöö.Mun himo tällä hetkellä olis päästä eroon päänsärystä...jos aksu tai rättis huolii sen niin oisin ihan kiitollinen <3
En uso.Mulla on jo hoitelija kiitoksia vain.
Meinaat että osaisit antaa sellasta hartianiskahierontaa mikä auttais?No tuota niinniin johan tuo sanottiin että mulukulla lähtöö.
Ei sun tarviikaan.En uso.