Minen o antamasa sulle mittään.Meinaat että osaisit antaa sellasta hartianiskahierontaa mikä auttais?
Joo en minäkään, uni vaan maistuisi.Mä en tule menkkojen aikaan äkäiseks, väsyneempi oon ja palelen ja astetta surullisempi...mutta en äkäinen onneks.
ei sais kyllä nauraaOli kiva mennä vaipoissa fysioteraupeutille, nuori mies, päivänä jona alapää vuoti kuin seula.
Se vielä oli kyykyssä edessäni, mietin että toivottavasti ei mitään aromeja leijaile nenään.
Sepä ikävää, niskahieronta tekis nyt poikaaMinen o antamasa sulle mittään.
Minusta ei ole avuksi.Eikö kukkaan palstauros hoitelis teitä himokkaita naisimmeisiä? Rättis, kukkuu? Ak? Auttakee nyt joku naisia hädässä.
Niin maistuis...ruokakaan ei oikein maistu näinä päivinä kun maha niin kipeenä...mutta kyllä uni maistuu <3Joo en minäkään, uni vaan maistuisi.
Onneksi mulla ei ole noita pahoja mahakipuja yleensä.ei sais kyllä nauraa
Niin maistuis...ruokakaan ei oikein maistu näinä päivinä kun maha niin kipeenä...mutta kyllä uni maistuu <3
Mulla jokainen kierto on vähän erilainen, pituudeltaan sama mutta oireet vaihtelee ihan joka kerta...onneks en kärsi äkäisyydestä niinkun tinku esimerkiks tekeeOnneksi mulla ei ole noita pahoja mahakipuja yleensä.
Joskus voi olla mutta särkylääke yleensä auttaa. Onhan niitä erilaisia kertoja.
Emmä siitä onneks koko aikaa sit kärsi et päivän pari ennen ja sit ku alkanu niin jonkun päivän.Mut tälleen puolenvälin ja lopun vaiheilla en.ainakaan mitenkään kovin paljoo.eikä se yksin olles niin tuu esille kun ei oo ketään kelle kiukuta Töissä vähän ärhentelin perjantainaMulla jokainen kierto on vähän erilainen, pituudeltaan sama mutta oireet vaihtelee ihan joka kerta...onneks en kärsi äkäisyydestä niinkun tinku esimerkiks tekee
Eiks se hoitos vastaanota menkkakiukkua?Emmä siitä onneks koko aikaa sit kärsi et päivän pari ennen ja sit ku alkanu niin jonkun päivän.Mut tälleen puolenvälin ja lopun vaiheilla en.ainakaan mitenkään kovin paljoo.eikä se yksin olles niin tuu esille kun ei oo ketään kelle kiukuta Töissä vähän ärhentelin perjantaina
Mitenkä sua nyt noin kiinnostaa?Eiks se hoitos vastaanota menkkakiukkua?
Samoin. Niinpä. Oon äkänen muulla ajalla, ei sillon jaksa.Mulla jokainen kierto on vähän erilainen, pituudeltaan sama mutta oireet vaihtelee ihan joka kerta...onneks en kärsi äkäisyydestä niinkun tinku esimerkiks tekee
meijän lunis vai eikäSamoin. Niinpä. Oon äkänen muulla ajalla, ei sillon jaksa.
Mullakin alaselkää ja jalkoja usein kolottaa sillon.Mie oon yleensä menkkojen aikaan herkällä päällä,siis itkuherkkä pari päivää & päähän, selkään,vatsaan,reiteen ja nivusiin sattuu. Ainakin pari ekaa päivää.
Hoitaja muuten ehdotti ehkäisyä ( hormoni) jos alkaa useemmin olemasn migreeniä kuukautisten aikana
Oisitpa nähnyt minut raskausaikana, oli kuin herran enkeli, perheenjäsenet sanoi että mun pitäisi olla aina raskaana. Olin tyyni ja onnellinen, eli päinvastainen normaaliin.meijän lunis vai eikä
Mä en oo edes muina aikoina äkänen...joskus ehkä pitäis olla, mutta emmä osaa.Samoin. Niinpä. Oon äkänen muulla ajalla, ei sillon jaksa.
Jep,samoin täälläAlaselkä,reidet ja pää.Ja itte värkissä kramppaa.
Anteeksi vaan että tuli tmi
Oisitpa nähnyt minut raskausaikana, oli kuin herran enkeli, perheenjäsenet sanoi että mun pitäisi olla aina raskaana. Olin tyyni ja onnellinen, eli päinvastainen normaaliin.
Ei se synti ole, kadehdin. Itselläni voi vitutus tulla sadasosa sekunnissa, vaikka muuten olen rauhallinen ja leppoisa luonne. Kai se on se karjalainen veri joka suonissa virtaa.Mä en oo edes muina aikoina äkänen...joskus ehkä pitäis olla, mutta emmä osaa.