The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voi paska sitten vaan.Ajattelin kun olin jo googlannu ja en löytäny mitään mistä olis viisastunu et kyllä ketjussa saa vastauksen kysymykseen kun kysymykseen. Pitää sit äiteel sanoa et menee liikkeeseen kysymään.
 
Mikä siinä on ongelmana? Voin yrittää auttaa.
Äitee halus siihen salasanan joka onnistuneesti saatiin ettei sen puhelimeen pääse muut.Mut sitten ei saatu sitä enää pois kun oltais testattu et jos sen haluu pois et miten sit tehdään mut ei onnistunu.mietin vaan et eikai mikään älyluuri nyt voi sellanen olla ettei siitä saa salasanaa tai vastaavaa enää pois?
Ei siis kyse pin-koodista vaan siitä koodista(tässä tapauksessa siis salasana) jolla pääsee alkunäyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Äitee halus siihen salasanan joka onnistuneesti saatiin ettei sen puhelimeen pääse muut.Mut sitten ei saatu sitä enää pois kun oltais testattu et jos sen haluu pois et miten sit tehdään mut ei onnistunu.mietin vaan et eikai mikään älyluuri nyt voi sellanen olla ettei siitä saa salasanaa tai vastaavaa enää pois?
Ei siis kyse pin-koodista vaan siitä koodista(tässä tapauksessa siis salasana) jolla pääsee alkunäyttöön.
Älyluuriasiat on semmoisia joissa mä en tosiaankaan osaa auttaa. Olen pahoillani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä