En mä nyt sillä munalla ratsastanu.En mä nyt mikään ruoan raiskaaja ole!
En mä nyt sillä munalla ratsastanu.En mä nyt mikään ruoan raiskaaja ole!
Enköhän mä sellasia kattelis jos saisin niistä jotain nautintoa..Oisit sinäkin nauttinut sen katsomisesta.
Enköhän mä sellasia kattelis jos saisin niistä jotain nautintoa..
höpöhöpöEli oot jo katselemassa
Jos työ on tylsää niin pitää hakea uusia haasteita. Ei pakkopullaa kukaan kauaa jaksa.Taas on kohta maanantai ja uus työviikko,mä en jaksa
Ei se kelpaa muualle ku mäkkärin kassalleJos työ on tylsää niin pitää hakea uusia haasteita. Ei pakkopullaa kukaan kauaa jaksa.
Mäkkärin kassathan on tosi sirpakoita ja asiakasystävällisiä ja iloisia ja ripeitä!Ei se kelpaa muualle ku mäkkärin kassalle
Se keravalainenko?Missäs Majuri mahtaa olla, toivottavasti kaikki on hyvin?
keppostelemaan, keppostelemaanPäivää kettinkiin.
Mitäs tänään keksittäis?
Käy katsomassa, hengittääkö vielä.Päivää kettinkiin.
Mitäs tänään keksittäis?
Olen aina joko menossa pahantekoon tai tulossa sieltä.keppostelemaan, keppostelemaan
Halaus, ikävää kun sattuu.Onkohan keli muuttumassa tai jotain kun muhun sattuu. Luihin ja ytimiin ja etenkin selkään ja lonkkaan.
Ajoittain käy mielessä että ois pitänyt ottaa mallia eräästäkin palstalta lähes kokonaan poistuneesta ja muuttaa maille lämpimämmille.
Niistäkin vis jättää ne turhat testit sun muut pois ja ottaa tilalle jotain mistä olisi jotain hyötyä. Vaikka vitamiini- ja hivenainemittaus. Tai ihan mitä vaan!Päivää / iltaa
Hämärää jo
Torstaina olis terveystarkastus ja pitää taas kirjoittaa kaikenmaailman tiedot + alkoholinkäyttötesti
Tuo vissiin aika perusterveystarkastus. Hoitaja haastattelee,käydään läpi esitietolomake, verenpaineen mittaus,tarkistaa rokotustiedot ja käyvään läpi muut terveysasiat & laittaa kokeisiin ja varaa ajan lääkäriin tarvittaessa.Niistäkin vis jättää ne turhat testit sun muut pois ja ottaa tilalle jotain mistä olisi jotain hyötyä. Vaikka vitamiini- ja hivenainemittaus. Tai ihan mitä vaan!
Just hiljattain tein ja päihdehoitajan naama meni näkemisen arvoiseksi.Päivää / iltaa
Hämärää jo
Torstaina olis terveystarkastus ja pitää taas kirjoittaa kaikenmaailman tiedot + alkoholinkäyttötesti