The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Just hiljattain tein ja päihdehoitajan naama meni näkemisen arvoiseksi.
Seuraavaksi labraan ja katotaan voiko mulle kirjoittaa ton lääkkeen. Toivottavasti voi koska mä kuolen mielummin siihen, että maksa pettää päihdehoitolääkkeeseen kuin viinaan.
Tsemppiä, toivottavasti saat reseptin ja homman toimimaan.
Mulla lähes joka kohtaan ei,juon tosi harvoin ja silloinkin vähän :D
 
Ai niin eiks makaronivelliin tule vehnäjauhoo vähän ? Meillä oo moista enää kaapissa moneen kuukauteen ollu.
 
Softy
Ai niin eiks makaronivelliin tule vehnäjauhoo vähän ? Meillä oo moista enää kaapissa moneen kuukauteen ollu.
noin 4:lle
1 l maitoa
n.2 dl Myllyn Paras Makaronia
1 rkl Myllyn Paras Erikoisvehnäjauhoja
1 rkl sokeria
½-1 tl suolaa


(nokare voita)
Valmistusohje
Kiehauta maito teflon-kattilassa, lisää makaronit, anna kiehahtaa ja sen jälkeen hiljalleen kypsyä ainakin 8 min. Sekoita vehnäjauhot pieneen tilkkaan maitoa tai voihin ja lisää suurus sekoittaen velliin.

Anna kypsyä vielä n. 5 min. Perinteisessä makaronivellissä makaronit on keitetty selvästi hyvin pehmeiksi. Ota kattila pois liedeltä ja mausta sokerilla ja suolalla.
 
noin 4:lle
1 l maitoa
n.2 dl Myllyn Paras Makaronia
1 rkl Myllyn Paras Erikoisvehnäjauhoja
1 rkl sokeria
½-1 tl suolaa


(nokare voita)
Valmistusohje
Kiehauta maito teflon-kattilassa, lisää makaronit, anna kiehahtaa ja sen jälkeen hiljalleen kypsyä ainakin 8 min. Sekoita vehnäjauhot pieneen tilkkaan maitoa tai voihin ja lisää suurus sekoittaen velliin.

Anna kypsyä vielä n. 5 min. Perinteisessä makaronivellissä makaronit on keitetty selvästi hyvin pehmeiksi. Ota kattila pois liedeltä ja mausta sokerilla ja suolalla.
Pitää joskus kokeilla,jos tulee ostettua vehnäjauhoja
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Laitoin makaronit kiehumaan,sekaan paprikaa ja sipulia.Lisäksi kaurajuomaa& kermaa,mausteita ja pari lihapullaa :unsure::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Juustokakut kai säilyy n 3 pv
Kuivakakut,hedelmä/ maustekakut pitempään.
Mitä enemmän on rasvaa ja maitotuotteita sitä vähemmän aikaa säilyy hyvänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä