The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...menta:sleep:..onko muka aamu jo..*haukottelee sielunsa kyllyydestä jostain kikkuroiden keskeltä*...mihin se yö hävis...


Olipa muuten oikein örkkiäismörköisten yö...painajaisia urakalla..mutta onneksi ipanapaset on näemmäkuulemma nukkuneet oikein hyvin ja ovat virtaa täynnä..o_O

Maitoa kahvilla kiitos...ja huomenta siis:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...menta:sleep:..onko muka aamu jo..*haukottelee sielunsa kyllyydestä jostain kikkuroiden keskeltä*...mihin se yö hävis...


Olipa muuten oikein örkkiäismörköisten yö...painajaisia urakalla..mutta onneksi ipanapaset on näemmäkuulemma nukkuneet oikein hyvin ja ovat virtaa täynnä..o_O

Maitoa kahvilla kiitos...ja huomenta siis:)
Mä näin toissa yönä painajaisia...:unsure:

Huomenta
Softylle halaus.

Täällä väsyttää,sain kunnolla nukuttua vasta viiden jälkeen, harmaa & sateinen aamu. Päätä jomottaa.
Päänsärky ja jomotus on kyllä todella pyllystä, koitahan toipua. Mulla muuten saattaa tällasella säällä kanssa tulla pää kipeeks...nyt ei koske mutta on vähän sellanen örkkiolo muuten.:unsure:
 
Mä näin toissa yönä painajaisia...:unsure:


Päänsärky ja jomotus on kyllä todella pyllystä, koitahan toipua. Mulla muuten saattaa tällasella säällä kanssa tulla pää kipeeks...nyt ei koske mutta on vähän sellanen örkkiolo muuten.:unsure:
Painajaiset on syvältä:(..! Varsinkin tommoset sarjatulella ampuvat...joku joka on intopinkeenä horror- juttuihin ois varmaan pitänyt nuita keveynä kenttälounaana mutta...kun joka unesta herättää itsensä väkisin riehtoen ja heiluensätkien ja huomaa olevansa todella kauhuissaan ja kylmänhikisenä niin....


Taitaapi tulla mielenkiintoinen päivä....


Ja joo - ulkonakin on harmaata tiheää mattoa ja vesisadetta. Matalapainetta. Sekin voi muuten laukaista päänsärkyä....
 
...menta:sleep:..onko muka aamu jo..*haukottelee sielunsa kyllyydestä jostain kikkuroiden keskeltä*...mihin se yö hävis...


Olipa muuten oikein örkkiäismörköisten yö...painajaisia urakalla..mutta onneksi ipanapaset on näemmäkuulemma nukkuneet oikein hyvin ja ovat virtaa täynnä..o_O

Maitoa kahvilla kiitos...ja huomenta siis:)
Painajaiset on inhottavia, sydän pomppii viellä pitkään hurjasti ja menee aikaa ennen kuin nukahtaa uuvestaan.
 
Mä näin toissa yönä painajaisia...:unsure:


Päänsärky ja jomotus on kyllä todella pyllystä, koitahan toipua. Mulla muuten saattaa tällasella säällä kanssa tulla pää kipeeks...nyt ei koske mutta on vähän sellanen örkkiolo muuten.:unsure:
Mulla taitaa tuo huono nukkuminen ja tulevat menkat aiheuttaa jomotusta. :(
Örkkiolo :D:D Jep
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Painajaiset on syvältä:(..! Varsinkin tommoset sarjatulella ampuvat...joku joka on intopinkeenä horror- juttuihin ois varmaan pitänyt nuita keveynä kenttälounaana mutta...kun joka unesta herättää itsensä väkisin riehtoen ja heiluensätkien ja huomaa olevansa todella kauhuissaan ja kylmänhikisenä niin....


Taitaapi tulla mielenkiintoinen päivä....


Ja joo - ulkonakin on harmaata tiheää mattoa ja vesisadetta. Matalapainetta. Sekin voi muuten laukaista päänsärkyä....
Painajaiset on tosi syvältä joo...mutta sitte tulee aina se kiva helpotus kun tajuaa että ne olikin vaan unta..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Nyt melkein hirvittää*ufopääkkönen*...mun pitäs, jahka saan asiallisempaa vaatetta niskaani, suoriutua kauppaan!!?? Tähän aikaan??!!:confused::barefoot:


Oon mä tässä yrittännä jotain lappustaki kirjottaa mutta:notworthy:...hiukan töksii...
Ja nyt ei niin millään vois kurvata montamonituista kertaa kaupalle kun onkin tämä päivä aikataulutettu...minkä ehdin unohtaa kokonaan mutta josta nytjustiisa muistutettiin..

Eli mä oon myöhässä jo nyt:D, voi morjenstapäivää!

Ei auta, mä lähden suihkun kautta ettimään itteäni ja päivän puuhiin :)!
Lunkia lauantaita sulle:)...!
 
Njaaa. Yhäkin sataa.

Jos piipahtaisi jonnekin kauppaan ja hakisi köntin jotain lihaa sekä paistopussin. Sit tuikkaisi lihan sinne ja uuniin ja oon valmis siirtymään työmaalle jos sade loppuu.

Seuraavaa huoneistohotellikertaa ajatellen voisi mistaa ottaa oman padan matkaan. Pienellä (mutkalle vääntyneellä) paistinpannulla ja kahden litran kattilalla kun ei ihmeitä kokata.
 
vierailija
Njaaa. Yhäkin sataa.

Jos piipahtaisi jonnekin kauppaan ja hakisi köntin jotain lihaa sekä paistopussin. Sit tuikkaisi lihan sinne ja uuniin ja oon valmis siirtymään työmaalle jos sade loppuu.

Seuraavaa huoneistohotellikertaa ajatellen voisi mistaa ottaa oman padan matkaan. Pienellä (mutkalle vääntyneellä) paistinpannulla ja kahden litran kattilalla kun ei ihmeitä kokata.
tuikkaa ihtes uuniin :devil:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä