Johnny Depp vai Ewan McGregor?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Johnny Depp vai Ewan McGregor?

• Johnny Depp

Ääniä: 4 80,0%
  • Ewan McGregor

Ääniä: 1 20,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    5
original.gif

Sorry, Ewan on jo mun sängyssä :love:

Ei ku mä mietin semmosta näkyä että mä oon ratsailla, Ewan on tukehtumaisillaan mun alla ja heppa-parka juoksee alimpana. :confused:
:LOL::LOL:

Nääh, mä olen sitä mieltä että suomalaisena mun pitää suosia kotimaista ja unohtaa mokoma Deppi *heivaa Deppin softyn kanssa lattialle*

Suomalaisessa miehessä on paljon enemmän miestä kuin Ewanissa ja Deppissä yhteensäkkään!:love:

:LOL::LOL:

Nääh, mä olen sitä mieltä että suomalaisena mun pitää suosia kotimaista ja unohtaa mokoma Deppi *heivaa Deppin softyn kanssa lattialle*

Suomalaisessa miehessä on paljon enemmän miestä kuin Ewanissa ja Deppissä yhteensäkkään!:love:
Nii...mullaki vähän huono tilanne kun tuo Ryan pyysi iltakävelylle, se osaa niin kauniisti pyytää.
:unsure:
http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F03%2FRyan-Gosling-GIF-2.gif

tenor.gif

Aha. Että ei riitä, että viet molemmat miehet, vaan otat vielä ratsunkin :confused:
Noku pelkän äijän päällä on vaikee ratsastaa sinne auringonlaskuun. Ku pitäs päästä ees tuuman verran eteenpäinkin eikä hinkuttaa paikallaan.

Echo, senki milffi:love::love:
Eikös toi Raikku ole ihan pikku poika? Ainakin sen näkönen ja olonen on:barefoot::barefoot:
Nääh...mä keräilen näitä. Mielenkiintosempaa kuin sudokut ja bingo.
Eiks tää täniltanenkin oo ihan mukiinmenevä? Annoin lempinimen Herra Sunnuntai. Maanantaimies on kans semmone että mun flimmerikin tikittää satasta. :thumbsup:

young-man-older-woman-25358050.jpg

Yhteistyössä