Joo, vähän rupes jo jännittämään. Yritän harhauttaa sen jollain illuminaton-jutullaVoi ei, Echulikin tuli...nyt sä häviät...toi nainen ei anna periks sitte millään.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, vähän rupes jo jännittämään. Yritän harhauttaa sen jollain illuminaton-jutullaVoi ei, Echulikin tuli...nyt sä häviät...toi nainen ei anna periks sitte millään.![]()
Siinä kainalossa kölliessä kuiskuttelee seksikkäästi skottimurteella rakkauden sanoja korvaan ja silittelee hellästi...![]()
joo mutta oo nopee, ei mee kauan kun @Echo on jo ratsailla ja menossa kohti auringonlaskua Ewan allaan. Mitäs sä sitten teet? *kysyy huolissaan ja piilottelee Deppiä peittonsa alle paremmin*Joo, vähän rupes jo jännittämään. Yritän harhauttaa sen jollain illuminaton-jutulla![]()
joo mutta oo nopee, ei mee kauan kun @Echo on jo ratsailla ja menossa kohti auringonlaskua Ewan allaan. Mitäs sä sitten teet? *kysyy huolissaan ja piilottelee Deppiä peittonsa alle paremmin*![]()
Ei ku mä mietin semmosta näkyä että mä oon ratsailla, Ewan on tukehtumaisillaan mun alla ja heppa-parka juoksee alimpana.ai halusitko säkin Johnnyn?![]()
Ei ku mä mietin semmosta näkyä että mä oon ratsailla, Ewan on tukehtumaisillaan mun alla ja heppa-parka juoksee alimpana.![]()
Vanha video![]()
Sorry, Ewan on jo mun sängyssä![]()
Nii...mullaki vähän huono tilanne kun tuo Ryan pyysi iltakävelylle, se osaa niin kauniisti pyytää.
Nääh, mä olen sitä mieltä että suomalaisena mun pitää suosia kotimaista ja unohtaa mokoma Deppi *heivaa Deppin softyn kanssa lattialle*
Suomalaisessa miehessä on paljon enemmän miestä kuin Ewanissa ja Deppissä yhteensäkkään!![]()
Ei ku mä mietin semmosta näkyä että mä oon ratsailla, Ewan on tukehtumaisillaan mun alla ja heppa-parka juoksee alimpana.![]()
Saat pitää.Nii...mullaki vähän huono tilanne kun tuo Ryan pyysi iltakävelylle, se osaa niin kauniisti pyytää.
![]()
![]()
Noku pelkän äijän päällä on vaikee ratsastaa sinne auringonlaskuun. Ku pitäs päästä ees tuuman verran eteenpäinkin eikä hinkuttaa paikallaan.Aha. Että ei riitä, että viet molemmat miehet, vaan otat vielä ratsunkin![]()
Kiitos. Pidä sä vaan se oma lippalakki-jormasi siellä pirtissä.Saat pitää.
Vähän liian keekoilija omaan makuuni... tuollainen hatun nakkelija![]()
En nyt ole enää varma, mistä ratsastamisesta tässä puhutaanNoku pelkän äijän päällä on vaikee ratsastaa sinne auringonlaskuun. Ku pitäs päästä ees tuuman verran eteenpäinkin eikä hinkuttaa paikallaan.
Noku pelkän äijän päällä on vaikee ratsastaa sinne auringonlaskuun. Ku pitäs päästä ees tuuman verran eteenpäinkin eikä hinkuttaa paikallaan.
Riippuu siitä pitääkö samalla päästä eteenpäin vai ei.En nyt ole enää varma, mistä ratsastamisesta tässä puhutaan![]()
*kops* Auu!
Nääh, mä olen sitä mieltä että suomalaisena mun pitää suosia kotimaista ja unohtaa mokoma Deppi *heivaa Deppin softyn kanssa lattialle*
Suomalaisessa miehessä on paljon enemmän miestä kuin Ewanissa ja Deppissä yhteensäkkään!![]()
Echo, senki milffiNii...mullaki vähän huono tilanne kun tuo Ryan pyysi iltakävelylle, se osaa niin kauniisti pyytää.
![]()
![]()
Noku pelkän äijän päällä on vaikee ratsastaa sinne auringonlaskuun. Ku pitäs päästä ees tuuman verran eteenpäinkin eikä hinkuttaa paikallaan.
Nääh...mä keräilen näitä. Mielenkiintosempaa kuin sudokut ja bingo.Echo, senki milffi
Eikös toi Raikku ole ihan pikku poika? Ainakin sen näkönen ja olonen on![]()
Ei ole enää niin nuori.Tän näkösiä renttujuoppoja löytyy minkä tahansa lähipubin nurkkapöydästä. Ja seitsemännen tuopin jälkeen se puhuu kuin andy mccoy ja ravaa röökillä.