Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nää testit mitä Iiduliinu ja miniminimini on tehnyt ei oo viivanpaikkoja, koska noissa on selkeestä väriä. Mikään testi ei huvikseen anna tollasia viivoja väitän minä.

Se onkin sitten eri asia että jääkö raskaus kemialliseksi vai meneekö loppuun asti, sen takia juuri ei kannattais testailla ennen kk poisjäämistä tai ennenku menkat on tyyliin viikon myöhässä ettei pääsis näkemään noita kemiallisia..
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja emilyyh
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
@miniminimini ihan selkee punertava viiva, onnittelen.:love:

Minä jos kuka on paatunein himotestaaja.:ROFLMAO:
Siis huvikseni väsäsin ovistestin jo kp6. Eilen loppui menkat ihan normaaliin malliinsa. Mulla on vasemmalla jo kutkutellu enempi vähempi parina päivänä, tänään muutamasti vähän napakammin. Siksi aattelin että teen niin sais vahvistusta omille aivoille, ettei vielä kannata sitä ovista panikoida että ois kovinkaan lähellä.
Pah, joko tää on joku satunnainen piikki tai sit se ovis on jo tulossa:eek: tää viiva vastaa viime kierrossa tehtyä tikkua jonka tein parina päivänä ennen ovisplussaa.
Ei ole siis plussa, mutta nyt tuli jännäpissi että onko se ovis jo nurkan takana. Olis mulle tosi varhain kun lyhyimmillään kierto on pysyny 28pv ja luteaalivaihe on normaalisti 15pv.
No mutta, kunhan vuodatin hämmennykseni, pitää tsekata mikä meininki huomenna.:D
[url=http://aijaa.com/lTCGfA][/URL]
 
@miniminimini ihan selkee punertava viiva, onnittelen.:love:

Minä jos kuka on paatunein himotestaaja.:ROFLMAO:
Siis huvikseni väsäsin ovistestin jo kp6. Eilen loppui menkat ihan normaaliin malliinsa. Mulla on vasemmalla jo kutkutellu enempi vähempi parina päivänä, tänään muutamasti vähän napakammin. Siksi aattelin että teen niin sais vahvistusta omille aivoille, ettei vielä kannata sitä ovista panikoida että ois kovinkaan lähellä.
Pah, joko tää on joku satunnainen piikki tai sit se ovis on jo tulossa:eek: tää viiva vastaa viime kierrossa tehtyä tikkua jonka tein parina päivänä ennen ovisplussaa.
Ei ole siis plussa, mutta nyt tuli jännäpissi että onko se ovis jo nurkan takana. Olis mulle tosi varhain kun lyhyimmillään kierto on pysyny 28pv ja luteaalivaihe on normaalisti 15pv.
No mutta, kunhan vuodatin hämmennykseni, pitää tsekata mikä meininki huomenna.:D

On mahdollista ovuloida heti menkkojen jälkeen. Mä oon kerran raskautunut heti menkkojen jälkeen mut se meni kesken viikolla 12. :(
 
On mahdollista ovuloida heti menkkojen jälkeen. Mä oon kerran raskautunut heti menkkojen jälkeen mut se meni kesken viikolla 12. :(
:cry:
Ja juu, on mahdollista, vaan itselle se olisi kyllä todella erikoista. Pieniä heittoja ollut joskus mutta näin iso heilahdus on jo aika merkittävä.:whistle:
Mutta, pitää katsoa mitä tapahtuu. Harmi että vasta huomenna pääsee tallettamaan kun mies on reissussa. Jos siis ovisplussa nyt tulisi jo.
Nyt tuo testi on lojunut 25min tuossa ja on kuivanut. Viivojen vahvuudessa on vain hiuksen hieno ero, mutta ei enään sano mitään kun testiaika meni jo ja kuvan otin 10min kohdalla kun testiaika umpeutui kokonaan (negatiivisen tuloksen varmistus aika):D
 
Nyt ae kyllä testiajan jälkeen on jo haalistunut melkein värittömäksi, toivottavasti aamun pc antaa selvemmin tuloksen!

Kiitos piinailijat!

Ja @viipulainen - mulla edelliskierroksella o-testi näytti tuota vahvuutta kaks vkoa! Hullua!
No huh, 2vk..siinä saa jo miestäki hätyyttää:ROFLMAO:
Olis enemmän ku hyvä jos se plussa tulis vaikka mieluumin maanantaina, sit olis talletusta pohjalla ja itse ovishan olis about tiistaina jollonka ois se maanantai ja tiistai vielä hyvää aikaa hyödyntää.
Kauheeta ku aattelin että saa hengähtää tän bongailun kanssa vielä tovin. Keskiviikkona aattelin alkujaan alottaa vasta ovistikkuilun, mutta pakkohan se on nyt sit alottaa.

En tiedä voiko olla, mutta mä vedän nyt greippikuuria. Siinä on naringetiinia (kirjoitinkohan oikein) joka nostaa mm.estrogeenitasoa hieman ja on tutkittu ettei mitään lääkkeitä kannattaisi ottaa samanaikaisesti greipin kanssa tai jos on jatkuva lääkitys, ei kannata greippikuureja aloitella ilman lääkärin konsultointia. Se ilmeisesti saattaa estää maksaa pilkkomasta hormooneja ja lääkeaineita jolloin pitoisuudet kasvaa normaalista, mutta toisaalta saattaa toimia päinvastoinkin.
Pointti, mietin voisko greippikuuri aiheuttaa mulla sen, että elimistössä on nyt hormoonitasot korkemmalla ja saankin noin reilua viivaa sen vuoksi vaikka ei plussa olekkaan vielä. Noh, kaukaa haettua mutta kävi mielessä.:ROFLMAO:
 
Nää testit mitä Iiduliinu ja miniminimini on tehnyt ei oo viivanpaikkoja, koska noissa on selkeestä väriä. Mikään testi ei huvikseen anna tollasia viivoja väitän minä.

Se onkin sitten eri asia että jääkö raskaus kemialliseksi vai meneekö loppuun asti, sen takia juuri ei kannattais testailla ennen kk poisjäämistä tai ennenku menkat on tyyliin viikon myöhässä ettei pääsis näkemään noita kemiallisia..
Ja tänä aamuna testattu pc:llä nega. Mitä
Hittoa? Kyllä kohta menee maku noihin pc:n liuskoihin.
 

Yhteistyössä