No tossahan on selvä viiva!Mitä mieltä olette tästä? Pc kahden minuutin kohdalla.. ja edelleen samalta näyttää.
PlussaMitä mieltä olette tästä? Pc kahden minuutin kohdalla.. ja edelleen samalta näyttää.
Toivottavasti. Oon kyllä lukenut, että pc antaa vittuilevia viivanpaikkoja usein.. en sitten tiedä, että onko totta. Eka kerta kyseisellä testillä.Plussa
No ihan selkee plussa!Dpo 10, ilta, parin tunnin pidättäminen. Rfsu. Mielipiteitä?
Toi sun testiviiva on ihan punertava plussa viivan näköinen. Ei viivanpaikka punerra tuollain. Onnea vaan. Ja paljon tarrasukkia mukaan matkaan. <3Apuaaa, että ois heti kemiallisen jälkeen tärpännyt! Pitää tehdä aamulla pc:n liuska!
Vaikka Google Kyl kerto Et tää merkki antaa helposti viivanpaikkoja/vääriä plussia
@miniminimini ihan selkee punertava viiva, onnittelen.
Minä jos kuka on paatunein himotestaaja.
Siis huvikseni väsäsin ovistestin jo kp6. Eilen loppui menkat ihan normaaliin malliinsa. Mulla on vasemmalla jo kutkutellu enempi vähempi parina päivänä, tänään muutamasti vähän napakammin. Siksi aattelin että teen niin sais vahvistusta omille aivoille, ettei vielä kannata sitä ovista panikoida että ois kovinkaan lähellä.
Pah, joko tää on joku satunnainen piikki tai sit se ovis on jo tulossa tää viiva vastaa viime kierrossa tehtyä tikkua jonka tein parina päivänä ennen ovisplussaa.
Ei ole siis plussa, mutta nyt tuli jännäpissi että onko se ovis jo nurkan takana. Olis mulle tosi varhain kun lyhyimmillään kierto on pysyny 28pv ja luteaalivaihe on normaalisti 15pv.
No mutta, kunhan vuodatin hämmennykseni, pitää tsekata mikä meininki huomenna.
On mahdollista ovuloida heti menkkojen jälkeen. Mä oon kerran raskautunut heti menkkojen jälkeen mut se meni kesken viikolla 12.
Aivan selväDpo 10, ilta, parin tunnin pidättäminen. Rfsu. Mielipiteitä?
Nyt ae kyllä testiajan jälkeen on jo haalistunut melkein värittömäksi, toivottavasti aamun pc antaa selvemmin tuloksen!Aivan selvä
Seeeelevä haamu!Mitä mieltä olette tästä? Pc kahden minuutin kohdalla.. ja edelleen samalta näyttää.
No huh, 2vk..siinä saa jo miestäki hätyyttääNyt ae kyllä testiajan jälkeen on jo haalistunut melkein värittömäksi, toivottavasti aamun pc antaa selvemmin tuloksen!
Kiitos piinailijat!
Ja @viipulainen - mulla edelliskierroksella o-testi näytti tuota vahvuutta kaks vkoa! Hullua!
Ehkä oli vaan liian laimee pissa mikä sun dpo oli?Koko yön on aaanu rampata vessassa. No parin tunnin pidätys, pc kehiin, ja...nega.
Ja tänä aamuna testattu pc:llä nega. MitäNää testit mitä Iiduliinu ja miniminimini on tehnyt ei oo viivanpaikkoja, koska noissa on selkeestä väriä. Mikään testi ei huvikseen anna tollasia viivoja väitän minä.
Se onkin sitten eri asia että jääkö raskaus kemialliseksi vai meneekö loppuun asti, sen takia juuri ei kannattais testailla ennen kk poisjäämistä tai ennenku menkat on tyyliin viikon myöhässä ettei pääsis näkemään noita kemiallisia..