The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Kaffia juatu, asioita hoideltu ja sensellaista.

Nii ja sit otin yhteyttä miekkoseen joka olis soittokaveria vailla duokeikoille. Et jos vaikka sillai pikkiriikkisesti ja varovasti kokeilis, että osaanko mä enää. Tai jaksanko. Kattoo ny.

Päivän ilmaiskirjasaaliina
Waltari - Tanssi yli hautojen
Isokallio - Tohtori Jalkasen perintövirus
Horace Engdahl - Sen jälkeen savuke - aforismeja
May-Bee Jacobson - Talvisodan päiväkirja
Moriel - Ajattoman kaupungin varjot
ja kaks Ralf Königin sarjisalbumia
 
Päivää kettinkiin.
Kaffia juatu, asioita hoideltu ja sensellaista.

Nii ja sit otin yhteyttä miekkoseen joka olis soittokaveria vailla duokeikoille. Et jos vaikka sillai pikkiriikkisesti ja varovasti kokeilis, että osaanko mä enää. Tai jaksanko. Kattoo ny.

...
Kuules nyt. Ja ihan oikeesti. Kerranki.

Eläpä kehtaa enää ihmetellä. Ja jahkaillakuhnailla. Tai liiaksi miettiä. Kattomisesta puhumattakaan.

Nyt menet ja teet ja soitat ja laulat :)!!
Eikä mutinajupinoita eikä selityksenvirityksiä.

Ite soitit. Ni! Nyt selkärankaa kehiin! Ei kaverimiekkosta pulaan jätetä! Taitoa ja osaamista sulla on :)*TÖMPS*



...toi oli se pjärsiillespotkimispotkunen jos et tuntenuthuomannut:cautious:
 
vierailija
Päivää kettinkiin.
Kaffia juatu, asioita hoideltu ja sensellaista.

Nii ja sit otin yhteyttä miekkoseen joka olis soittokaveria vailla duokeikoille. Et jos vaikka sillai pikkiriikkisesti ja varovasti kokeilis, että osaanko mä enää. Tai jaksanko. Kattoo ny.

Päivän ilmaiskirjasaaliina
Waltari - Tanssi yli hautojen
Isokallio - Tohtori Jalkasen perintövirus
Horace Engdahl - Sen jälkeen savuke - aforismeja
May-Bee Jacobson - Talvisodan päiväkirja
Moriel - Ajattoman kaupungin varjot
ja kaks Ralf Königin sarjisalbumia
Älä hyvä mies ala kattelemaan töitä, jos oot oppinu olemaan ilman, tieteski eri juttu jos alat soittelemaan ihan vain huviksesi.
 
Oliks toi vihje Pojalle että nyt ostamaan ...meille...karkkia?? Mulle sitten draculoita!:ninja:
..ymmmmm...oisko muuten ollutkin*kauhistuuhämmästyy*:eek:*ufopääkkönen*? Kun tuli vaan semmonen näppisfiilistuntuma juutuupissa luuraillessani ja toi viisu jotenkin houkutteli... Varmaan joku alitajuntainen vihjeily? Ookoo, sulle dracsuja, mulle...jotain pirteenkirpeetä(y)


*lähti nytkyllä ketkuttelemaan*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä