The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en ole edes katsonut ulos. Luulen että kävelytiet ovat lumettomia ja jäättömiä. Harmi jos on.
Ihan vähän vaan korjasin.:rolleyes:
Sitähämmää tässä jo malttamattomana oottelenkin:)*hytkyilee ja steppailee..lähinnä kuiten sätkyttelee*
Pulkat ja stiga valmiina suntinsuulla(y)
(oikeesti - pihavarasto jotenki kutistu kun sinne piti saada mahtumaan tuon yhden vauhtihirmun pärrääjä)
Aattele miten kivvaa se on sitte mennä tukka kirjaimellisesti putkella suorana viivana mäkiä alas!!:love::love: Niin ja mikäs sen kivempaa kun päästä muutenkin pulkkaan veettäväks:ninja:
 
Ihan vähän vaan korjasin.:rolleyes:

Aattele miten kivvaa se on sitte mennä tukka kirjaimellisesti putkella suorana viivana mäkiä alas!!:love::love: Niin ja mikäs sen kivempaa kun päästä muutenkin pulkkaan veettäväks:ninja:
Heeeiii, ihan alhaalla on pakosti kurvattava sladissa niin että lumi pöllyää(y)

Muutoin nyt on sejasama miten pahasti kikkurakasa sojottaa kun myssykkä valahtaa silmille jossain kohtaa kuitenki:D

Ja kun lunta on tarpeeks semmosiksi kivoiksi pehmeähköiksi hankikasoiksi asti niin - lumienkuleita:love:...
 
Heeeiii, ihan alhaalla on pakosti kurvattava sladissa niin että lumi pöllyää(y)

Muutoin nyt on sejasama miten pahasti kikkurakasa sojottaa kun myssykkä valahtaa silmille jossain kohtaa kuitenki:D

Ja kun lunta on tarpeeks semmosiksi kivoiksi pehmeähköiksi hankikasoiksi asti niin - lumienkuleita:love:...
Joo tai sitte pannaan kurvit vaan suoriks!! :LOL:
 
En tajua, tuntematon sotilas. Taas piti tehdä leffa siitä. Eikö ne riitä jo?
Mmm..mun mielestä puolestaan ois ehken ollu jotenkin..kummallista jos ei oltais tehty elokuvan saralla mitään noteerausta Suomen 100- vuotisjuhlaa kunnioittaen. Ja mikä nyt vois toisaalta olla sopivampi kuin Tuntematon :)...tuo ajanjakso kun hitsautti koko kansan yhteen yhteisen päämäärän ja oman yhteisen tulevaisuuden takia.
 
Niih...awwww mä jo niin nään koko kuvion:love::love:...vain te kaks, sinä pulkassa ja aksu vetämässä sua sillä pitkin pimeitä aamukatuja...hiljaset lumihiutaleet vaan teijen seurana!!:barefoot::barefoot::barefoot:
Ootko sä nyt kuvioissas oikeesti missä kaupungissa:cautious:
Helsingissä nyt oo tainnu aikoihin olla kadut lumisina..että jos siellä Aksu pulkkaa kiskois Softyn sievästi istuessa kyydissä niin - kipinät vain suihkuais molemmin puolin pulkkaa...tai sitten Softy sais varustautua tosi jämerillä peffavahvisteisilla pöksyillä:barefoot:
 
Softy
Ootko sä nyt kuvioissas oikeesti missä kaupungissa:cautious:
Helsingissä nyt oo tainnu aikoihin olla kadut lumisina..että jos siellä Aksu pulkkaa kiskois Softyn sievästi istuessa kyydissä niin - kipinät vain suihkuais molemmin puolin pulkkaa...tai sitten Softy sais varustautua tosi jämerillä peffavahvisteisilla pöksyillä:barefoot:
Nih, ei taida onnistua täällä päin. Tyyny perseen alle.
 
Ootko sä nyt kuvioissas oikeesti missä kaupungissa:cautious:
Helsingissä nyt oo tainnu aikoihin olla kadut lumisina..että jos siellä Aksu pulkkaa kiskois Softyn sievästi istuessa kyydissä niin - kipinät vain suihkuais molemmin puolin pulkkaa...tai sitten Softy sais varustautua tosi jämerillä peffavahvisteisilla pöksyillä:barefoot:
Sikshän mä sitä lunta juur sinne haluisinki, ihan vaan sohvia ja aksua aatellen!! Aksun ois sitte kato huomattavasti helpompi vetää sohvia siinä pulkassa, snaijjaatko sää nainen?! Vai etkö nää snaijjaa vai snaijjaatko ehkä sittenki???:barefoot::barefoot::barefoot:o_O
 
Ei auta, on mentävä hämmentämään tälle päivälle kuvioita :)
..ja vähän väistelemään alati jotenki orastelevaa sunnuntaibluesfiilistä:barefoot:

Mutta samettisen pehmeetä sunnuntaita sulle:). Jos mahdollista niin käy vaikka pyydystelemässä muutama lumihiutale kielellesi vai - etkö uskalla:sneaky:...mä ainakin teen niin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä