Et.
Lukenu.
Sitäpaitti ihan_vanha_juttuki jo.
Et.
Lukenu.
Sitäpaitti ihan_vanha_juttuki jo.
Huijui, oohan varovainen!Hui alkoi päässä pyörimään
Varmaan joko verenpaine alhaalla tai verensokeri
Pitäis vissiin mitata.
Mitäs hekottelit liikaa...joku raja siinäki hommassa...Hui alkoi päässä pyörimään
Varmaan joko verenpaine alhaalla tai verensokeri
Pitäis vissiin mitata.
Oon oonHuijui, oohan varovainen!
NamNo katopa ihmettäkummaa, täällä on sapuska valmista*ufopääkkönen*
Basmatiriisiä
Kanaa aasialaisittain by meikäläinen (porkkana- ja paprikasuikaleita, tuoretta chiliäkin, kuulotettua sipulia, currytahnaa, makeaa chilikastiketta...mitähän muutakin...noihasama - hyvät tuoksut ja silleen ...)
Se syö jolla on nälkä
Mulla on kauhee nälkä kun olen vasta toisella aamupalalla.No katopa ihmettäkummaa, täällä on sapuska valmista*ufopääkkönen*
Basmatiriisiä
Kanaa aasialaisittain by meikäläinen (porkkana- ja paprikasuikaleita, tuoretta chiliäkin, kuulotettua sipulia, currytahnaa, makeaa chilikastiketta...mitähän muutakin...noihasama - hyvät tuoksut ja silleen ...)
Se syö jolla on nälkä
Mitäs hekottelit liikaa...joku raja siinäki hommassa...
Kyllä kai sun pimpittelyilles hekottelee jo paulan naurismaan aitakinMitäs hekottelit liikaa...joku raja siinäki hommassa...
Mies jolla on syötävän ihana beba on Oivoi ja aah
Joo, olikin ih..örp, anteeks..an hyvää. Siis 6/5, ainakinjopa
Joo, olikin ih..örp, anteeks..an hyvää. Siis 6/5, ainakinjopa
Ja että noi kaikki kolme söi! Vaikka olikin hotsipoppista
Mutta vahinkoja sattuu*kohauttelee olkapäitään*...
Hmpfh!Kyllä kai sun pimpittelyilles hekottelee jo paulan naurismaan aitakin
Väärin, Paulan aitat voi tehdä ihan mitä vaan ja myöskin tahansa!Hmpfh!
Mä_ kirjotin_ ihan_ oikein.
Sitäpaitti naurismaan aita ei hekottele. Kun se ei kertakaikkiaan voi niin tehä. Ollenkaan. Koskaanikinä.
Piste.
.
Enkävarmastiniinollenkaankirjottanukuoollajaoikeinihansuoraanekallakerrallamutkutäähilavitkutinveivaasenjotenki....puishuonosti!!!!Väärin, Paulan aitat voi tehdä ihan mitä vaan ja myöskin tahansa!
ja sinä kirjoitit sen sanan iillä!
Syytät vielä viatonta vilahitkutintakkii siellä nainen, eikö etes hävetä häh täh??!Enkävarmastiniinollenkaankirjottanukuoollajaoikeinihansuoraanekallakerrallamutkutäähilavitkutinveivaasenjotenki....puishuonosti!!!!
Miksi et lähe mukaan? Tai ainahan sä voit pistää bileet ittekin pystyyn ja jammailla kotona kalsareissaTyttöystävä taas tansseihen lähdössä