Nytkylläkuules....olkoon, ihansama, mättähiä.Syytät vielä viatonta vilahitkutintakkii siellä nainen!
Miksi et lähe mukaan? Tai ainahan sä voit pistää bileet ittekin pystyyn ja jammailla kotona kalsareissa
Mä muokkasin sitä edellistä viestiäkin vieläNytkylläkuules....olkoon, ihansama, mättähiä.
Ha! Et uskalla! Ni!Suola pähkinät loppu, en lähe ennää kauppaan.
ai kostona?Ei se pyytänyt, aikoi vielä mennä kaverilleen yöksi sitten.
Syönpunajuurisaalaatti sängyssä
AhaMä muokkasin sitä edellistä viestiäkin vielä
ai kostona?
Ha! Et uskalla! Ni!
Koska voi olla ettet muist...tai ostatkin jotain muuta..eikäkö kompastut jonkun peffaseen, niihän se meni!
Mutt toihan on mies?Ei ku meen mä sittenkin ku ääsmarketissa on -60% halvennukset kahdeksan jälkeen
On siellä kyllä aika söpöläinen kassallakin
Perunamuussi vielä burgundin padan kylkeen.
Kermaa ja voita silleen sopivasti plus kourallinen tuoretta persiljaa hienonnettuna.
Tässä uskalla pitemmästi laittaa...
Mutt toihan on mies?
Tässä uskalla pitemmästi laittaa...
Eli peppuiluksi mänEi ku meen mä sittenkin ku ääsmarketissa on -60% halvennukset kahdeksan jälkeen
On siellä kyllä aika söpöläinen kassallakin
Kattelin telkkaritarjonnan, että mitähän illalla töllöttimesta kattois.
Tulin siihen tulokseen, että tänä iltana telkkarin sijaan kattellaan TexWillereitä.
No mistä mä sen tiesin, sähän sitä oot kuvanna!!!Tunari, tuo on koomarketin myyjä
No mistä mä sen tiesin, sähän sitä oot kuvanna!!!
No ei voi nyt pitää paikkaansa niin millään ilveellä kun Ellunen kerta on nuin sen kuvan nähny viestissäs niin kyllä se nytkyllä vaan on niin että kameraas on tallentunu tuommonen jumalaasen ylvään otsahurmauskiehkuran omaava söpöläisyysEn ota ku ruokakuvia
Nimenommaan, oikee Oulun ikioma Herkkuules!!No ei voi nyt pitää paikkaansa niin millään ilveellä kun Ellunen kerta on nuin sen kuvan nähny viestissäs niin kyllä se nytkyllä vaan on niin että kameraas on tallentunu tuommonen jumalaasen ylvään otsahurmauskiehkuran omaava söpöläisyys
Ja asiasta ei voi sitten valittaa eikä kiertää eikä vallankaan muuta sanoa.
Ym.
Eikäkö sulle tuli ihavväärä kuvatus...ku tommone siihen piti laittaa..siis tää:
Ja sit likalla varpaat mustelmillaMiksi et lähe mukaan? Tai ainahan sä voit pistää bileet ittekin pystyyn ja jammailla kotona kalsareissa