*halaaruttaa ja puhaltaa*Tälleen iltaa kohden mentäissä tulee jotenkin ihan ihme olotiloja...haikeeta ja väsymystä ja hekotusta...potkasin jalankin taas vaihteeks pöydän jalkaan ja astuin kantapään johonki tikkuunki.
*halaaruttaa ja puhaltaa*Tälleen iltaa kohden mentäissä tulee jotenkin ihan ihme olotiloja...haikeeta ja väsymystä ja hekotusta...potkasin jalankin taas vaihteeks pöydän jalkaan ja astuin kantapään johonki tikkuunki.
No ei voi nyt pitää paikkaansa niin millään ilveellä kun Ellunen kerta on nuin sen kuvan nähny viestissäs niin kyllä se nytkyllä vaan on niin että kameraas on tallentunu tuommonen jumalaasen ylvään otsahurmauskiehkuran omaava söpöläisyys
Ja asiasta ei voi sitten valittaa eikä kiertää eikä vallankaan muuta sanoa.
Ym.
Syöty jo.Kuva tai en usko.
Syöty jo.
Harvemmin tulee näin selkeätä tunnetta että ei kiinnosta uskotko vai et.
No miksnyt sun mua pittää breikata??!! Kun ehämmää oo mittään epäilynnä ollenkaan joten ihan turhaan kuule ollenkaan siellä....
No miksnyt sun mua pittää breikata??!! Kun ehämmää oo mittään epäilynnä ollenkaan joten ihan turhaan kuule ollenkaan siellä....
En oo mittään teheny
..no aika julmetun isolta toi mun silmissä kyllä näyttiSattu väärä pätkä, anteeksi
KylläPystytkö näkemään tulevaisuuteen?
paista pari kananmunaa ja syöt ne leivän päällä?Söin lounaan heti toisen aamupalan jälkeen.
Se kun oli eiliseltä valmiina jääkaapissa kun eilisilta menikin nestemäisellä leivällä ja sapuska jäi syömättä.
Mut nyt on edessä vaikea ongelma, eli mitähän mä nyt laittaisin päivälliseksi?
Jotain nopeeta sen täytyy olla, että sen ehtii syömään ennen iltapalaa.
Noku tota mä ajattelin iltapalaksi...paista pari kananmunaa ja syöt ne leivän päällä?
catalonian carlos. ripa. ärjyripa. lidl bratwurstitSuositelkaa hyviä grillimakkaroita, kiitos
En pysty suositteleen kun syön tosi huonosti/vähän niitäSuositelkaa hyviä grillimakkaroita, kiitos
Eeehei nytkuule...kyllä se on niin että paistat parit åbokikkelit ja pläjäytät ne leivälle ja ääntä kohtiNoku tota mä ajattelin iltapalaksi...
Èi mitään makkaraa, syö porkkanaaSuositelkaa hyviä grillimakkaroita, kiitos
Wilhelm ja snellman eetvartti. Makkaran pitää olla lihaisa.Suositelkaa hyviä grillimakkaroita, kiitos
Eeehei nytkuule...kyllä se on niin että paistat parit åbokikkelit ja pläjäytät ne leivälle ja ääntä kohti
Wilhelm ja snellman eetvartti. Makkaran pitää olla lihaisa.
Eli et sitten ottanu ovikellosta pattereita pois...jäiksulle yhtään namiskuukkelia?ja kylmäkatti. kyl tänään on se päivä kun mukulat käy pummaamassa. meillä ainakin on käyty.