The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tietoturvasta, omaa järkeä pitää käyttää kaikessa surffailussa. Tietokoneessa täytyy olla jokin pöpöntorjunta, edes Windowsin oma aktiivisena.
Luureissa tartunnat välttää parhaiten, kun ei lataa kuin luotettaviksi tutkimiaan appseja edes sieltä Play-kaupasta.
F-secure on hyvä. Ilmaisetkin ihan ok, mutta lykkäävät mainoksia.
F-securen online scannereillla voi käydä laitteet läpi, löytyykö niistä jotain.
 
Ihan ok olo. Olen nukkunut hyvin ja pitkään. Vielä kun tän puolittaisen lenssun saisi katoamaan, niin olisi erinomainen olo.jotenkin kipee olo, mutta ei kuitenkaan oikeasti sairastu.
Siis alkulauseista tykkään kovastikin mutta toi loppuosa on niukinnaukin hiinä ja hiinä... Kietoudut lämpimään ja jos pystyt niin rentoudut kunnolla, lääkitset tarvittaessa ja hemmoittelet itseäsi niin ulkoisesti (mister toffonen, juhuu, hierontaa rakkaallesi:) ) kuin sisäisestikin( ihanaa hyvää ruokaa ja juomaa ja paljon helliä perhe- ja parisuhteiluhetkiä):)
 
Siis alkulauseista tykkään kovastikin mutta toi loppuosa on niukinnaukin hiinä ja hiinä... Kietoudut lämpimään ja jos pystyt niin rentoudut kunnolla, lääkitset tarvittaessa ja hemmoittelet itseäsi niin ulkoisesti (mister toffonen, juhuu, hierontaa rakkaallesi:) ) kuin sisäisestikin( ihanaa hyvää ruokaa ja juomaa ja paljon helliä perhe- ja parisuhteiluhetkiä):)
Rentoilut hittoon, kohta ahteri irtoaa sohvasta ja pöivän työlista käyntiin (y)
 
Herätin tyttöystävän ja laitoin sen kahvinkeittoon :unsure:
Jesusmariahermanni sun kanssas mies! No siinäpä muistatkin vuolaasti kehua ja kiitellä todella maukasta kahvia, kun rakkaas on varpaat sinisenä sen sulle tehnyt, hampaat kalisten yrittänyt olla mitallisissa kartalla että jos pukkaa stydympää kahvia niin - itepä tilasit joten se on tosi hyvää vaikka hampaatkin tippuis!
 
Tietoturvasta, omaa järkeä pitää käyttää kaikessa surffailussa. Tietokoneessa täytyy olla jokin pöpöntorjunta, edes Windowsin oma aktiivisena.
Luureissa tartunnat välttää parhaiten, kun ei lataa kuin luotettaviksi tutkimiaan appseja edes sieltä Play-kaupasta.
F-secure on hyvä. Ilmaisetkin ihan ok, mutta lykkäävät mainoksia.
F-securen online scannereillla voi käydä laitteet läpi, löytyykö niistä jotain.
No kyllä mä käytänkin en mä ihan tyhmä nyt ole vaikka vähän olenkin.Nyt olikin kyse tosta saatetaan periä maksu tekstistä ja nää rupes puhuu viruksesta mikä eiole edes tullu mieleenkään.Luulis että joku mörkönen hyppis ruudulla tai hidastelis tms.Konetta en nykysin käytä juurikaan.
 
Huomenta päivää :)
Yheksään nukuttu,aamusmoothie ja kahvi juotu & vaatteet päällä.

Lisää kahvia :coffee: ja kauhuleffamaraton.:D
Mukavaa päivää
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No kyllä mä käytänkin en mä ihan tyhmä nyt ole vaikka vähän olenkin.Nyt olikin kyse tosta saatetaan periä maksu tekstistä ja nää rupes puhuu viruksesta mikä eiole edes tullu mieleenkään.Luulis että joku mörkönen hyppis ruudulla tai hidastelis tms.Konetta en nykysin käytä juurikaan.
Skannaa sun laitteet (molemmat) niillä f-securen ilmaisilla skannereilla. Tiedät heti, onko laitteissa pöpöjä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No kyllä mä käytänkin en mä ihan tyhmä nyt ole vaikka vähän olenkin.Nyt olikin kyse tosta saatetaan periä maksu tekstistä ja nää rupes puhuu viruksesta mikä eiole edes tullu mieleenkään.Luulis että joku mörkönen hyppis ruudulla tai hidastelis tms.Konetta en nykysin käytä juurikaan.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/suositut-sovellukset-olivatkin-haittaohjelmia-miljoonia-latauksia-kaikki-osaksi-bottiverkkoa-6683001

Lue edes nuo linkit ennen kuin teet mitään.(y)
 
Lunta on satanut yön/ aamun aikana & sataa edelleen. :)
Eipä haittaa,pysyn kotona visusti sängyssä & peiton alla ja katon leffoi :D

Ruoka,kahvi, vessa & sauna tauko :rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä