Kuinks paljon suunnilleen etelään?
[UOTE="Elena777, post: 31744122, member: 140461"]Oulusta etelään eli sivistyksenkehdossa![/QUOTE]
[UOTE="Elena777, post: 31744122, member: 140461"]Oulusta etelään eli sivistyksenkehdossa![/QUOTE]
Mä en oo ees juonut vielä kahvia!!Mä oon hetkellusesti jotenki ihmeen terävänä, johtunee tuosta kahvista, mutta ihavvarmasti palaudun piakkoinkin tavisnormaalihörhöolotilaani joten nöy vöriis
Onko kaikilla?Sulla on valmiina kännykkäs valikossa joko Playkauppa tai Appstore. Avaa se ja esim. Playkaupassa yläreunassa on valkoinen palkki missä Google Play, mihin voit kirjoittaa vaikka Avg- antivirus(torjuntaohjelma). Sitten seuraat asennusohjeita.
Oulusta on nyttemmin tullut mun pääkköseen RättislandiaOulusta etelään eli Ellulandiassa!
Kaikki ilmansuunnat Oulusta alaspäin!Kuinks paljon suunnilleen etelään?
Reakoi reakoi, hyvästi reakoiMä en oo ees juonut vielä kahvia!!
Eiku aattelin testata uteliaana ullana miten mun roppa reakoi siihen jos yrittäis pikkuhiljaa lopettaa kahvinjuonnin ja vaihtaiskin elämänsä teehen!
Otat sieltä sen ilmasen version ja lataatNoitahan on ihan tuhottoman paljon! Mistä mä tiedän mikä on paras.Pitääkö tässä nyt raahata peräsin johonkin kauppaan ja sanoo et auttakaa neitoa hädässä!
https://yle.fi/uutiset/3-6764816Noitahan on ihan tuhottoman paljon! Mistä mä tiedän mikä on paras.Pitääkö tässä nyt raahata peräsin johonkin kauppaan ja sanoo et auttakaa neitoa hädässä!
Noitahan on ihan tuhottoman paljon! Mistä mä tiedän mikä on paras.Pitääkö tässä nyt raahata peräsin johonkin kauppaan ja sanoo et auttakaa neitoa hädässä!
Kaikki ilmansuunnat Oulusta alaspäin!
Mulla on ainakin iha lämpimät, ne villasukat nääsKissalla on kylmät varpaat.
Pitää tai sitten kuukle käyttöön ja alat kattelemaan mitä mieltä ihmiset on niistä ohjelmistaNoitahan on ihan tuhottoman paljon! Mistä mä tiedän mikä on paras.Pitääkö tässä nyt raahata peräsin johonkin kauppaan ja sanoo et auttakaa neitoa hädässä!
Niin on ja terävät kynnet...mulla on pohkeissa vaikka kuinka monta rakkausviirua kun kissa haluaa aina öisin leipoa jalat ennen nukkumaan asettumistaan.Kissalla on kylmät varpaat.
Mulla on ainakin iha lämpimät, ne villasukat nääs
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/kannoitko-vahingossa-vakoilulaitteen-kotiisi-paivita-heti-6684412Pitää tai sitten kuukle käyttöön ja alat kattelemaan mitä mieltä ihmiset on niistä ohjelmista
Ottasin ite joko Avg:n tai Avastin. Avast on "painavampi"tosin eli syö enempi muistia mutta ihan hyvä.Onko toi f-secure safe hyvä kun se on ainoo suomenkielinen minkä löysin?
Oi! No ei tietenkään mene, hö. Ja kyllä se nyt on kuules niin että osaa mieskin kahvit keittää ja antaa kissalleen lämpimän lokoiset aamuvenytysnautinnot..siitä vois hyötyä itekinMinun kissalla. Ei mene muka keittämään kahvia sillä verukkeella että palelee.
Huomenta @Softy mainosti eilen täällä että sä olit hänen suussa...miltä nyt tuntuu?Huomenta, kolme kuppia kahvia ja ihmismäinen olo jo.
Ihan ok olo. Olen nukkunut hyvin ja pitkään. Vielä kun tän puolittaisen lenssun saisi katoamaan, niin olisi erinomainen olo.jotenkin kipee olo, mutta ei kuitenkaan oikeasti sairastu.Huomenta @Softy mainosti eilen täällä että sä olit hänen suussa...miltä nyt tuntuu?