Älä ny viiti olla tollanen äkäpussi, sennii mussukka!Valkosta paskaa ei arvosta kukaan täysjärkinen saatika iloitse siitä
Älä ny viiti olla tollanen äkäpussi, sennii mussukka!Valkosta paskaa ei arvosta kukaan täysjärkinen saatika iloitse siitä
Mutkun kutkun se valkonenkin on vettä, vähän vaan astetta kylmemmässä muodossaValkosta kakkaa satanu,onneks vesi sulattaa pois
Huomenta! en tiedä miten uskaltaa enää palstailla kun ruvennu tulee tollanen teksti että saatetaan periä maksu eikä tollasta ennen ole tullu.Että pitää varmaan avata konetta vaan sillon kun käy maksaa laskui.
En nauti,hyhyy.Mutkun kutkun se valkonenkin on vettä, vähän vaan astetta kylmemmässä muodossa
Mä sanon vaan että nauti siitä valosuudesta mitä nyt on ja hyppäät seuraavaan hankeen pyytystelemään lumihiutaleita kielelläsi nainen!
Siis tuleeks sulla jotain maksuvaatimuksia kaksplussan sivulla vai heti kun avaat koneen? Voisko olla viirus?
Emmäkään nauti siitä että jatkuvasti oon tekemässä perstaidetta jollain tienvierustalla, mutta mieli piristyy tosta valosuudesta väkisinEn nauti,hyhyy.
Ei vaan kun otan puhelimen kautta yhteyden koneeseen niin puhelin ilmottaa jonkun litanian että saatetaan periä maksu.Ei tollasta ole ennen tullu että nyt muutaman kerran tullu.En pääse ilman tota luuria koneella nettiin.Ja täällä on niin pölö kauppa että kun sieltä menee kysyy neuvoa niin ei ne auta.
Oho. Vaikuttais kyllä virusmömmöltä. Onhan sulla puhelimessas virustorjuntaohjelma?En nauti,hyhyy.
Ei vaan kun otan puhelimen kautta yhteyden koneeseen niin puhelin ilmottaa jonkun litanian että saatetaan periä maksu.Ei tollasta ole ennen tullu että nyt muutaman kerran tullu.En pääse ilman tota luuria koneella nettiin.Ja täällä on niin pölö kauppa että kun sieltä menee kysyy neuvoa niin ei ne auta.
Ei täällä vaan oo sulanu ^^Lumet ovat hävinneet yön aikana
No eikai nyt mikään virus sentään? en mä tiedä mistään näistä vempaimista mitään eikä tunnu kukaan muukaan tietävän.Emmäkään nauti siitä että jatkuvasti oon tekemässä perstaidetta jollain tienvierustalla, mutta mieli piristyy tosta valosuudesta väkisin
Onpa outo ilmotus, jotenkin kuulostais virukselta?
Jaa en mää vaan tiedä...en mä ole tätä hankkinu enkä tiedä tästä mitään.Oho. Vaikuttais kyllä virusmömmöltä. Onhan sulla puhelimessas virustorjuntaohjelma?
Ei täällä vaan oo sulanu ^^
Lumessa on just ihanaa toi valoisuus, varsinkin nyt kun pimeän aika lisääntyy.Emmäkään nauti siitä että jatkuvasti oon tekemässä perstaidetta jollain tienvierustalla, mutta mieli piristyy tosta valosuudesta väkisin
Onpa outo ilmotus, jotenkin kuulostais virukselta?
Hankipa Play- kaupasta tai AppStoresta itelles torjuntaohjelma ja puhdista hilavitkuttimes kuntoonJaa en mää vaan tiedä...en mä ole tätä hankkinu enkä tiedä tästä mitään.
En mä osaaHankipa Play- kaupasta tai AppStoresta itelles torjuntaohjelma ja puhdista hilavitkuttimes kuntoon
Siis mun mielestä toi kuulostaa viirukselta...emmäkään paljoo ymmärrä noista mutta eiks ne viirukset just tollasia voi hyvinnii olla?No eikai nyt mikään virus sentään? en mä tiedä mistään näistä vempaimista mitään eikä tunnu kukaan muukaan tietävän.
Sulla on valmiina kännykkäs valikossa joko Playkauppa tai Appstore. Avaa se ja esim. Playkaupassa yläreunassa on valkoinen palkki missä Google Play, mihin voit kirjoittaa vaikka Avg- antivirus(torjuntaohjelma). Sitten seuraat asennusohjeita.En mä osaa
Oulusta etelään eli sivistyksenkehdossa!Missä täällä?
Laita koordinaatit.
No joo, tuon mäkin oisin tiennynnä mutku en ees huomannunninnannänni ees mainita...pitkät piuhat ja silleen katoSulla on valmiina kännykkäs valikossa joko Playkauppa tai Appstore. Avaa se ja esim. Playkaupassa yläreunassa on valkoinen palkki missä Google Play, mihin voit kirjoittaa vaikka Avg- antivirus(torjuntaohjelma). Sitten seuraat asennusohjeita.
Mä oon hetkellusesti jotenki ihmeen terävänä, johtunee tuosta kahvista, mutta ihavvarmasti palaudun piakkoinkin tavisnormaalihörhöolotilaani joten nöy vöriisNo joo, tuon mäkin oisin tiennynnä mutku en ees huomannunninnannänni ees mainita...pitkät piuhat ja silleen kato