The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Valkosta kakkaa satanu:mad:,onneks vesi sulattaa pois(y)

Huomenta! en tiedä miten uskaltaa enää palstailla kun ruvennu tulee tollanen teksti että saatetaan periä maksu eikä tollasta ennen ole tullu.Että pitää varmaan avata konetta vaan sillon kun käy maksaa laskui.
Mutkun kutkun se valkonenkin on vettä, vähän vaan astetta kylmemmässä muodossa:unsure:
Mä sanon vaan että nauti siitä valosuudesta mitä nyt on ja hyppäät seuraavaan hankeen pyytystelemään lumihiutaleita kielelläsi nainen!:p

Siis tuleeks sulla jotain maksuvaatimuksia kaksplussan sivulla vai heti kun avaat koneen? Voisko olla viirus?
 
Mutkun kutkun se valkonenkin on vettä, vähän vaan astetta kylmemmässä muodossa:unsure:
Mä sanon vaan että nauti siitä valosuudesta mitä nyt on ja hyppäät seuraavaan hankeen pyytystelemään lumihiutaleita kielelläsi nainen!:p

Siis tuleeks sulla jotain maksuvaatimuksia kaksplussan sivulla vai heti kun avaat koneen? Voisko olla viirus?
En nauti,hyhyy.

Ei vaan kun otan puhelimen kautta yhteyden koneeseen niin puhelin ilmottaa jonkun litanian että saatetaan periä maksu.Ei tollasta ole ennen tullu että nyt muutaman kerran tullu.En pääse ilman tota luuria koneella nettiin.Ja täällä on niin pölö kauppa että kun sieltä menee kysyy neuvoa niin ei ne auta.
 
En nauti,hyhyy.

Ei vaan kun otan puhelimen kautta yhteyden koneeseen niin puhelin ilmottaa jonkun litanian että saatetaan periä maksu.Ei tollasta ole ennen tullu että nyt muutaman kerran tullu.En pääse ilman tota luuria koneella nettiin.Ja täällä on niin pölö kauppa että kun sieltä menee kysyy neuvoa niin ei ne auta.
Emmäkään nauti siitä että jatkuvasti oon tekemässä perstaidetta jollain tienvierustalla, mutta mieli piristyy tosta valosuudesta väkisin (y):love:

Onpa outo ilmotus, jotenkin kuulostais virukselta?
 
Huomenta*haukottelee vielä ihan unipöppönä*...

Ulkona näemmä ihan hissunkissun satelee hiutaleita, hyvä juttu. Vesisade tähän kohtaan ei oikein innosta...

Kahvi on muuten pahaa(n). Tainnu tulla joku mittavirhe Jollekin Kummalle:unsure:....hyvä ettei kielestä lähde nahkakin irti, herää kyllä..!
 
En nauti,hyhyy.

Ei vaan kun otan puhelimen kautta yhteyden koneeseen niin puhelin ilmottaa jonkun litanian että saatetaan periä maksu.Ei tollasta ole ennen tullu että nyt muutaman kerran tullu.En pääse ilman tota luuria koneella nettiin.Ja täällä on niin pölö kauppa että kun sieltä menee kysyy neuvoa niin ei ne auta.
Oho. Vaikuttais kyllä virusmömmöltä. Onhan sulla puhelimessas virustorjuntaohjelma?
 
Emmäkään nauti siitä että jatkuvasti oon tekemässä perstaidetta jollain tienvierustalla, mutta mieli piristyy tosta valosuudesta väkisin (y):love:

Onpa outo ilmotus, jotenkin kuulostais virukselta?
Lumessa on just ihanaa toi valoisuus, varsinkin nyt kun pimeän aika lisääntyy.
Mutta ainakin eilen täällä oli tiet ihan kammottavassa jäässä. Kaikki meni oikein hyvin kun autoa ajoi, mä muuten tyllään ajekemisesta talvellakin:), mutta annas olla kun astui ulos autosta! Heti lähti kenkulit viemään aivan omiin suuntiinsa:unsure::barefoot:...
 
Sulla on valmiina kännykkäs valikossa joko Playkauppa tai Appstore. Avaa se ja esim. Playkaupassa yläreunassa on valkoinen palkki missä Google Play, mihin voit kirjoittaa vaikka Avg- antivirus(torjuntaohjelma). Sitten seuraat asennusohjeita.
No joo, tuon mäkin oisin tiennynnä mutku en ees huomannunninnannänni ees mainita...pitkät piuhat ja silleen kato:oops::notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä