The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juhlakalu on nähty viimeksi tunti sitten ulkovaraston nurkilla. Tän torpan mukana tuli koko irtaimisto ja varastossa on vaikka minkälaisia raivaussahoja sun muita vempeleitä. Niitä se siellä tutkii.

Alun perin isä oli sitä mieltä että ollaan hulluja kun muutetaan pysyvästi mökille mutta nyt se on kovin ihastunut tähän. Hänelle kun ”mökki” on eristämätön lautahökkeli ilman vettä ja sähköä
Eli juhlakalu on elementissään(y)!

Ihanaa kun saatte pitää moiset juhlat ja koko laumanne kera:love:
 
Ei anna kovin imartelevaa kuvaa Frangenista
No ei anna, ihan ihme nainen se on muutenkin...mutta toivottavasti tunkee alapäähänsä felixiä ja jättää heintzit rauhaan!:unsure:
En_mä_oo_huomannu_sen_avautumisia:cautious:
Enkä oo kyllä menettäny mitään(y)

Lähinnä mietityttää sen ketsupinvalmistajan tuumailut asiasta että onko tuossa markkinarakoa vai pitäskö hiissata pois tarjonnasta:unsure:...
En markkinaraosta mitään osaa sanoa mutta jotain rakoa kai tuolla on jos nostelee painoja tolla tyylillä.:confused:
 
Sun suu, muista - sun suu!

Mun suussa musta kahvi on jo melkosta...miten sitä on aikoinaan voinut juodakaan:confused:? Nyt ihanjustiinsa kuppiin maitoa ja kahvia (y)
...enkä sitten ollenkaan halunnut tuolla tiedolla kehua tai brassailla tai mitähän että meillä on maitoa:notworthy:
Mun suu ja mun kieli ja mun makuherrrrmot :p *hoilaa ja ottaa kahvinsa mustana*:cool:
 
Mutta sillä ei pääse lööppeihin.
Kyllä on elossa pahasti pielessä jos määrittelee ittensä lööppiotsikoiden mukaan tai kokee ne itselleen tärkeäksi. Mun mielestä.

Että vois vaikka sujuvasti unehtua sieltä lööpeistä kokonaan...eikös, korjatkaa ihmeessä mutta onko Roosalla lapsikin? Vois ajatella häntäkin miltä tuntuu lukea kaikkea mahdollista äidistään.

Mä en tosiaan ole näistä julkisuudenihmeistä kartalla..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä