Mikä nyt?
Tuota..nyt en tiiäkään mitä aatella...miks täällä on tolleen..
Tuntuupa..
No? Sattuiko jotain?
Tuota..nyt en tiiäkään mitä aatella...miks täällä on tolleen..
Tuntuupa..
Hä
Rosa Meriläisellä on omien sanojensa mukaan ketsuppipullo usein siellä.
Kehui jossain lehessä harrastavansa nykyään painonnostoa..vaginallaanHä
Mikä ihmeen juttu tää on, ainakin multa menny ohi...miks siellä pitää nyt ketsuppipullo olla
Siellä on vilskettä ja viipotusta..teillä on jotkut kivat kokoontumisajot näemmäVoi jessus ja maaria. Kovasti yritän olla kärsivällinen ja antaa vanhusten touhottaa kun he kokee olevansa hyödyksi ja avuksi, mutta välillä meinaa hermot mennä...
Äiti tekee muka täytekakkua mutta oma-alotteisuus alkaa olla kadoksissa. Eilen päivällä piti jo vähän ärähtää että mulla on ihan oikeasti tässä työpäivä vaikka olenkin kotona. En ehdi ihan joka hetki olla ojentamassa jotain jauhoja tai sokeria. Etsi kaapista.
Niinku?? No eikä nyt oikeesti kuitenkaan..Kehui jossain lehessä harrastavansa nykyään painonnostoa..vaginallaan
Meillä on isän 75v päivät, katsottiin parhaaksi pitää ne täällä kun on lääniä ja tunnelmaa. Tunnelma alkaa olla melko tiivis, äiti on vanhemmiten tullut ihan kamalaksi hössöttäjäksi. Eilen mietti mitä vieraat (muutama puolisokea isän kaveri) tuumaa kun ei oo ikkunoita pesty. Totesin että voin laittaa ämpärit ja lastat valmiiksi niin pesköön ketä häiritsee. Mulla ei ole hetken rauhaa kun koko ajan huutaa auttamaan jossain ja nuoriso ja sisarukset viisaina päätti tulla vasta tänäänSiellä on vilskettä ja viipotusta..teillä on jotkut kivat kokoontumisajot näemmä
Tai siis..mä oletan että niistä nyt kuitenki tulee kivat vaikka vissiin hiukan..liiaksi on jo nyt tuota tunnelmankohotusta?
Oi, teillä on noin ihanat ryhmäytymisetMeillä on isän 75v päivät, katsottiin parhaaksi pitää ne täällä kun on lääniä ja tunnelmaa. Tunnelma alkaa olla melko tiivis, äiti on vanhemmiten tullut ihan kamalaksi hössöttäjäksi. Eilen mietti mitä vieraat (muutama puolisokea isän kaveri) tuumaa kun ei oo ikkunoita pesty. Totesin että voin laittaa ämpärit ja lastat valmiiksi niin pesköön ketä häiritsee. Mulla ei ole hetken rauhaa kun koko ajan huutaa auttamaan jossain ja nuoriso ja sisarukset viisaina päätti tulla vasta tänään
Eihän Rosa muusta ole eronsa jälkeen lehdissä puhunutkaan kuin vaginastaan, seksistä ja orgasmeistaNiinku?? No eikä nyt oikeesti kuitenkaan..
Painonnostoa?
Tosissaankokuitennii...
...ehkä ihan kaikkee harrastuneisuuttaan tarttis lehdissä huudella..
Miten tuo toka lauseesi kuulosti ja tuntui niiiin tutulta...Huomenta. Kaksi kertaa kävin eilen ruokakaupassa ja maitoa en muistanut. En olisikaan halunnut kahvia
Juhlakalu on nähty viimeksi tunti sitten ulkovaraston nurkilla. Tän torpan mukana tuli koko irtaimisto ja varastossa on vaikka minkälaisia raivaussahoja sun muita vempeleitä. Niitä se siellä tutkii.Oi, teillä on noin ihanat ryhmäytymiset
No mites juhlakalu itse - luimisteleeko taustalla vai onko kuitenki myhäilevän tyytyväisenä kun naiset hössäävät?
Ja äidit nyt vaan on
..ihanan haasteellisia vissiin ihan missä vaan ja milloin vaan
Maidoton kahvi on just parasta ja sitä oikeaa kahviaHuomenta. Kaksi kertaa kävin eilen ruokakaupassa ja maitoa en muistanut. En olisikaan halunnut kahvia