Rakkauden romanttiset tunteet (siis johonkin miehee) ei sovi mulle, tulen vaan jotenkin surulliseksi ja masennun.Lunatic in looooove..
Rakkauden romanttiset tunteet (siis johonkin miehee) ei sovi mulle, tulen vaan jotenkin surulliseksi ja masennun.Lunatic in looooove..
Siinä tapauksessa en voi auttaa sinua.Rakkauden romanttiset tunteet (siis johonkin miehee) ei sovi mulle, tulen vaan jotenkin surulliseksi ja masennun.
Nyt olet oikeassaSiinä tapauksessa en voi auttaa sinua.
Ohitan kaikki kun tykkäät kuiten tuosta,Metallicakin on suolesta , ainoa niiden biisi josta tykkään (kuulemistani) on tässä.
Nyt ota ne iltalääkkeesi jooko?Nyt olet oikeassa
Jonopanomies ei tiedä rakkaudesta mitään koska hän näkee naiset vain nuolemis- ja nussimisalustoina.
Meniks se pöllönsilmään?Ohitan kaikki kun tykkäät kuiten tuosta,
Miten täälä laitetaan iso peukku?
Semmosen saat nyt täältä kyllä ja ihan itse saat päättää mihin sen haluat!
Antaa olla vaan siellä missä on.Ohitan kaikki kun tykkäät kuiten tuosta,
Miten täälä laitetaan iso peukku?
Semmosen saat nyt täältä kyllä ja ihan itse saat päättää mihin sen haluat!
Ota ne itse jooko?Nyt ota ne iltalääkkeesi jooko?
Jätit sen roikkumaan..Olisi kuvitellut että se ois jo nyt ollut jossain..pers..Antaa olla vaan siellä missä on.
Mitäs mielenterveyden potilas?Ota ne itse jooko?
Mutta koko ajan niin teetkin känniläinen
Nuspus
epek vartaassa... epek the bastard. that's what they call you..
Thats i like to hear. The true.epek vartaassa... epek the bastard. that's what they call you..
NiinpäThats i like to hear. The true.
Ei piä paikkansa.Voihan sitä uroksen antaa panna koska vaan, mutta ihmisnaaras on oikeessa kiimasssa (ei känni- tai rakkauskiimassa) kerran kuussa.
En minä ainakaan miehiä vihaa enkä naisia rakasta.
Totean vain sukupuolten biologiset erot, mutta niin ei nykyään parane tehdä.
Jos nainen sais kikkelistä samat kiksit kuin mies panemisesta, tottahan kaikki naiset kulkisi kokoajan makkara siellä.
1,25kg Heintz?
Rosa Meriläisellä on omien sanojensa mukaan ketsuppipullo usein siellä.
Toivottavasti ei oo Heintziä1,25kg Heintz?