Nyt on jo ihan hyvä mieli taas tai noa oikeastaan aivan loistava, olen parantunut, tätä on syytä juhlia
Hymiöissä ois kyllä parantamisen varaa
Tää on kiva ja tää ¤
TuollaisiaNyt on jo ihan hyvä mieli taas tai noa oikeastaan aivan loistava, olen parantunut, tätä on syytä juhlia
Hymiöissä ois kyllä parantamisen varaa
Tää on kiva ja tää ¤
Aina yllätyn siitä, että kun hyvät tavat ja kaunis käytös eivät maksa yhtään mitään niin siltikään sinä ja kaltaisesi eivät niitä hanki.Aina yllätyn heikosta yleissivistyksestäsi.
Ihan samaa, mutta yleensä ruokapöydässä tulee puheeksi. Jäänkin pois tavallisesti kaikista kekkereistä, just siksihaluaisin nähdä kuinka paljon selittäisit naamatusten noista sun myrkyistäs.
Moniko nainen on tukehtunut pieneen punakkaan mulkkuusi?
Milloin sinä olet ajatellut hankkia sellaiset? Ei pitäisi ainakaan rahasta olla kiinni.Aina yllätyn siitä, että kun hyvät tavat ja kaunis käytös eivät maksa yhtään mitään niin siltikään sinä ja kaltaisesi eivät niitä hanki.
Rääväsuu juoppolalli koettaa opastaa muita käytöstavoissaAina yllätyn siitä, että kun hyvät tavat ja kaunis käytös eivät maksa yhtään mitään niin siltikään sinä ja kaltaisesi eivät niitä hanki.
ota pää pois perseestäLue kyylä uudestaan mun vastaus siitä kuvasta. Älä takerru tuohon viestiin.
Taas joku muu sotkee itsensä näihin asioihin, en siis minä.Kävitkö mukautetun?
järjestelykysymys.Ihan samaa
onko eukkos vielä hengissä?Moniko nainen on tukehtunut pieneen punakkaan mulkkuusi?
Itseasiassa ei ole.onko eukkos vielä hengissä?
Aina yllätyn siitä, että kun hyvät tavat ja kaunis käytös eivät maksa yhtään mitään niin siltikään sinä ja kaltaisesi eivät niitä hanki.
Ohhoh! oko aakoo joku miljonääri?Milloin sinä olet ajatellut hankkia sellaiset? Ei pitäisi ainakaan rahasta olla kiinni.
Mä ne silti omaan halutessani.Rääväsuu juoppolalli koettaa opastaa muita käytöstavoissa
Jos toi pitäis paikkansa niin menisin itteni kanssa kihloihin.Ohhoh! oko aakoo joku miljonääri?
Itse en siihen usko koska olisi jo juonut itsensä hengiltä muutama vuosi sitten jo. Mut jos onkin?
Palstamammoille kisa että kuka saa Asiankannattajan eka kihloihin!
Fyffee tiedossa! Huom! Kaikki WT - yh mammat! Äkkirikastumisen paikka!
Moniko nainen on tukehtunut pieneen punakkaan mulkkuusi?
onko eukkos vielä hengissä?
Mulla on tuo. Pitäs ostaa uudet läpyskät. Ei pysy ihossa kii.Mä ostin itselleni etukäteen joululahjan.
Ihana saada hartiahierontaa aamukahvipöydässä!