Meillä oli vaan -1,2Huomenta!
Oli neljä astetta pakkasta kun heräsin.
Meillä oli vaan -1,2Huomenta!
Oli neljä astetta pakkasta kun heräsin.
Kahvia muruseni? *ojentaa mukin*
Voi kyllä kiitos! On niin kylmä, että mikään ei tällä hetkellä lämmitä sisuksia niin hyvin kuin höyryävä mukillinen saavillinen kuumaa mustaa kahviaKahvia muruseni? *ojentaa mukin*
Hiukan enemmän tehoa ja sulla on kotikäyttöön defibrillaattori.Mä ostin itselleni etukäteen joululahjan.
Ihana saada hartiahierontaa aamukahvipöydässä!
Mulla on mittari josta näkee sisä- ja ulkolämpötilan.Huomenta Pitäis varmaan hommata keittiön ikkunaan lämpömittari. Mutta aurinko paistaa, sen näkee ilman mittariakin
Hiukan enemmän tehoa ja sulla on kotikäyttöön defibrillaattori.
Mistä olet tuon ostanut?Toi antaa kyl aikamoisia tällejä jos sen täysille vääntää!
Ilmankos sitä ei saa käyttää sydämen lähellä.
Tilasin Hulluilta päiviltä.Mistä olet tuon ostanut?
Ole hyvä.Voi kyllä kiitos! On niin kylmä, että mikään ei tällä hetkellä lämmitä sisuksia niin hyvin kuin höyryävä mukillinen saavillinen kuumaa mustaa kahvia
Joo, pitäisi joku sellainen saada.Mulla on mittari josta näkee sisä- ja ulkolämpötilan.
Kyllä sen sitten pitäisi olla turvallinen. Tosin Stokka tuo erikseen maahan tuon rojun, mitä hullareilla myydään. Mutta, varo laittamasta liian lähelle sydäntä.Tilasin Hulluilta päiviltä.
Mä olen käyttänyt melkein täysillä. Pienimmät levelit ovat kuin hyttysen ininää.Toi antaa kyl aikamoisia tällejä jos sen täysille vääntää!
Ilmankos sitä ei saa käyttää sydämen lähellä.
Mulle kutonen alkaa olla ylin. Osin ne ohjelmat sietää kasillakin mutta kun etenevät "koviten hierovaan" kohtaan niin esimerkiksi alaselässä vetää kramppiin. Kumppiä en ilkiä edes koettaa.Mä olen käyttänyt melkein täysillä. Pienimmät levelit ovat kuin hyttysen ininää.
Mulla on aika pahat jumit.
Mulla on 6-8. Mulle ei ole tullut kramppia.Mulle kutonen alkaa olla ylin. Osin ne ohjelmat sietää kasillakin mutta kun etenevät "koviten hierovaan" kohtaan niin esimerkiksi alaselässä vetää kramppiin. Kumppiä en ilkiä edes koettaa.
Mulla on aina kaikki kengät eteisessä. Jaksa viedä niitä kellariin. On heti saatavilla. Mulla on kaappi kenkiä varten.Ulkona on kuuraa, päättelen lämpötilan olevan nollan kieppeillä tai hiukan alle. Missähän mun nilkkurit on
Arvaa, onko tavarat ojennuksessa muuton jälkeen? No, ei ole.Mulla on aina kaikki kengät eteisessä. Jaksa viedä niitä kellariin. On heti saatavilla. Mulla on kaappi kenkiä varten.