The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Antibioottikuuri lapsena. Pakolla syötettiin sairaalassa. Muuta en tiedä, mutta sen muistan ainakin. Muuten olisin tosin kuollut tai siis hyvin lähellä oli. SUOLATON ruispuuro oli ainoa ruoka, mitä annettiin, mutta se oli virallinen tieto munuaistulehduksen hoidosta. 1 kk sairaalassa täysmakuulla ja 1 kk kotona nakkihöyryissä - ei lapsiparka voi valita mitä syö, mutta olisikohan vanhankansan kotitekoinen viili lopulta ollut se, millä tulin kuntoon, näin jälkeenpäin: haettiin maitoa pänikällä naapuritilalta, kun vanhemmat olivat siihen tottuneet lapsena. Hyvää se oli ja sokeriakin panivat (hampaattomat molemmat, kuten siihen aikaan niin moni) sen viilin päälle:D
Eli meidän pitää varoa tästälähin antibiootteja ja nakkihöyryjä.
 
Ihan hyvin onnistuu nykyäänkin luomutäysmaidosta. MUTTA hyvin moni tekee nykyään jogurttinsakin itse, scd. SIIHEN on oltava luomumaitoa, jos haluaa, että sillä joku vaikutus olisi. Kiihkouskovaiset ei sitä käytä periaatteesta - ainakin tietyt henkilöt tai lahkot.
Mun äiti teki joskus jogurttia mutta empä tuota tiijjä mistä maidosta teki...silti ihan hyvää oli.
Viimestä asiayhteyttä uskovaisiin ja lahkoihin en ymmärrä mutta eipä ole ensimmäinen kerta sun juttuja lukiessa, että menee ohi nopeammin kuin luotijuna.
 
vierailija
Mun äiti teki joskus jogurttia mutta empä tuota tiijjä mistä maidosta teki...silti ihan hyvää oli.
Viimestä asiayhteyttä uskovaisiin ja lahkoihin en ymmärrä mutta eipä ole ensimmäinen kerta sun juttuja lukiessa, että menee ohi nopeammin kuin luotijuna.
Miten et, vaikka pari päivää sitten kerroin. Eikai se mun vika ole, jos et ymmärtänyt:eek:
Päätön oli mukamas kiinnostunut asiasta:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä