The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjens:)!
Tiiäkkö että ulkona on mörkiäispimmeetä?
Et tienny, hyvä kun mä kerroin(y)

Ja arvaapa mitä? Melkein, painotan että m e l k e i n, ajoin pupujänösen kumoon:notworthy: mutta onneks en ajanukaan kun pupujänönen ite hyppäs säikähtäenpelästyen hirmukoikkaloikkasella takas pöpelikköön(y)

Mutta se on maanantaita, vesisateista semmosta että joko tiiät, hämitäkätä?, kukako se roiski lätäköissä menemään?
Ostatko vokaalin vai rinpautatko kaverille vai pukkaako fifty-sixtyä?:rolleyes::D


Pidä mukavaa iltaa :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Täsä on tua noin puolensa. Ja puolensa.

Kyllähän se vit..harmittaa lähtee kahdesti viikossa ennen sianpieremää ajelemaan toimistopäivälle ja olla kotona vähän niinko just nyt mutta toisaalta kolmesti viikossa voi tehdä töitä kulahtaneissa verkkareissa, villasukissa ja joku paidanretku päällä. Ja toimistopäivinä voi tuoda isosta marketista ruuat niille päiville kun ei liiku minnekään
 
Täsä on tua noin puolensa. Ja puolensa.

Kyllähän se vit..harmittaa lähtee kahdesti viikossa ennen sianpieremää ajelemaan toimistopäivälle ja olla kotona vähän niinko just nyt mutta toisaalta kolmesti viikossa voi tehdä töitä kulahtaneissa verkkareissa, villasukissa ja joku paidanretku päällä. Ja toimistopäivinä voi tuoda isosta marketista ruuat niille päiville kun ei liiku minnekään
Mun korviin toi kuules kuulostaa vain pelkältä paratiisilta:love:, joten nauti nainen elostasi ja olostasi ansaitusti :)

Ja kissanpieremäherätyksistä huolimatta mulla on williveikkaus että teetkin niin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä