vierailija
Ak tulee ja laittaa teitä kaikkia ruskeaan rööriin ja sen jälkeen laukeaa suuhusiVoit tulla peittelemään meidät.
Ak tulee ja laittaa teitä kaikkia ruskeaan rööriin ja sen jälkeen laukeaa suuhusiVoit tulla peittelemään meidät.
Mulle kans. Punkulla terästettynä.Nii ja tuoda mulle mukillisen glögiä kun eka loppuu.
Jos sinne kävelikin se lentävä spagettihirviö?Hyi hitto. Kokkasin keittiössä. Kun tuli tunne että joku kävelee mun taakse.
Spagettia ja jauhelihakastiketta.
Onko sellanenki olemassa?Jos sinne kävelikin se lentävä spagettihirviö?
On kuulemaOnko sellanenki olemassa?
Kiva, seki vielä.On kuulema
No niiiin mitäs mä just pääsin sanomasta siitä hirviöstä! Illuminaati!!!Spagetin palanen meni henkitorveen. Tuli pois yskimällä.
Niih, tukehtuminen ei ollut kaukana. Onneksi en ole yksin kotona.No niiiin mitäs mä just pääsin sanomasta siitä hirviöstä! Illuminaati!!!
Ei kai ookaan kun se lentävä spagetti on sielläNiih, tukehtuminen ei ollut kaukana. Onneksi en ole yksin kotona.
Älä naurata mua. Tukehun vielä uudestaan.Ei kai ookaan kun se lentävä spagetti on siellä
Ei hätää, Steven tulee antamaan tekohengitystä naapuristaÄlä naurata mua. Tukehun vielä uudestaan.
Pari teiniä on lähempänä.Ei hätää, Steven tulee antamaan tekohengitystä naapurista
No ei oo jos Kenopää hiipii metsästäEikös toi olekaan Pitsihuvila???
Mun korviin toi kuules kuulostaa vain pelkältä paratiisilta, joten nauti nainen elostasi ja olostasi ansaitustiTäsä on tua noin puolensa. Ja puolensa.
Kyllähän se vit..harmittaa lähtee kahdesti viikossa ennen sianpieremää ajelemaan toimistopäivälle ja olla kotona vähän niinko just nyt mutta toisaalta kolmesti viikossa voi tehdä töitä kulahtaneissa verkkareissa, villasukissa ja joku paidanretku päällä. Ja toimistopäivinä voi tuoda isosta marketista ruuat niille päiville kun ei liiku minnekään