Mämeinasinjustiisalaittaatään!!!!*ufopääkkönen*
Täsä on tua noin puolensa. Ja puolensa.
Kyllähän se vit..harmittaa lähtee kahdesti viikossa ennen sianpieremää ajelemaan toimistopäivälle ja olla kotona vähän niinko just nyt mutta toisaalta kolmesti viikossa voi tehdä töitä kulahtaneissa verkkareissa, villasukissa ja joku paidanretku päällä. Ja toimistopäivinä voi tuoda isosta marketista ruuat niille päiville kun ei liiku minnekään
ja mä kuuntelin aikasemmin manovaaria sitten huomasin että niin kuuntelit sinäkinMämeinasinjustiisalaittaatään!!!!*ufopääkkönen*
Noin tahtoo käydä ite kullekin aina välilläYff, söin liikaa.
pitäskö tässä nytkyllä sitten peljästyä...ja mä kuuntelin aikasemmin manovaaria sitten huomasin että niin kuuntelit sinäkin
So far so good, vielä on hanimuun menossa vaikka kesä oli mikä oli. Suattaa olla että talvella tulee ikävä kaupunkia jos yöllä tulee metri lunta ja pitäs töihin lähtee, täällä kun ei ihan pian aurata teitäMun korviin toi kuules kuulostaa vain pelkältä paratiisilta, joten nauti nainen elostasi ja olostasi ansaitusti
Ja kissanpieremäherätyksistä huolimatta mulla on williveikkaus että teetkin niin
Pelästytään vasta siinä vaiheessa kun aletaan kumpikin kaatuilemaan matonkulmiin samoihin aikoihinpitäskö tässä nytkyllä sitten peljästyä...
Nääh...toi vaan huutaa hiukan kiukkusemman makusta lumikolailuaSo far so good, vielä on hanimuun menossa vaikka kesä oli mikä oli. Suattaa olla että talvella tulee ikävä kaupunkia jos yöllä tulee metri lunta ja pitäs töihin lähtee, täällä kun ei ihan pian aurata teitä
Olen ratkaissut mokoman ongelmat siten, että nukkumaluukussa ei ole kuin kumipohjainen pikkuruinen eteismatto.Pelästytään vasta siinä vaiheessa kun aletaan kumpikin kaatuilemaan matonkulmiin samoihin aikoihin
..aaa...tai sitten se tyrkkää pikkusta sopparia likimain naapurissa asustavan pyöräkuormaajaisännän kans...eiks ihajokapaikassa semmonen pärrää kun mennään kehä kolmosen ulkopuolelle...tai ainaki traktorilla rutaja...Nääh...toi vaan huutaa hiukan kiukkusemman makusta lumikolailua
Tai ihan selkeetä etäpäivää
Kyllä sellaseenkin voi kompastua..*puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä*Olen ratkaissut mokoman ongelmat siten, että nukkumaluukussa ei ole kuin kumipohjainen pikkuruinen eteismatto.
So far so good, vielä on hanimuun menossa vaikka kesä oli mikä oli. Suattaa olla että talvella tulee ikävä kaupunkia jos yöllä tulee metri lunta ja pitäs töihin lähtee, täällä kun ei ihan pian aurata teitä
..aaa...tai sitten se tyrkkää pikkusta sopparia likimain naapurissa asustavan pyöräkuormaajaisännän kans...eiks ihajokapaikassa semmonen pärrää kun mennään kehä kolmosen ulkopuolelle...tai ainaki traktorilla rutaja...
Mä olen kompuroinut kaikin tavoin, mutta tuohon en ole vielä onnistunut kompastumaan.Kyllä sellaseenkin voi kompastua..*puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä*
Itse pitäydyn perinteisimmissä uskonnoissaJos sinne kävelikin se lentävä spagettihirviö?
Tälleen keskellä epämääräisiä iltawillityksiä niin...kun jostain hiipii iholle semmonen...toisen ihmisen kaipuu..nii juu, on ihana kylläTää on kyllä ihana