Ai aurinkoinen.
Ihanan aurinkoinen päivä oli ja lämmin!
Joo, vieläki on ihan sininen taivasEiks siellä ole? Voi, onpa harmi *kyynel*Ai aurinkoinen.
Mennään takaisin peiton alle! Viluttaa tosissaan.Täällä on viileää. Peiton alla oli lämmin.
Siis on täälläkin viileetä, mutta siihen nähden lämmintä mitä nyt on ollu monta viikkoa...sori siitäTäällä on viileää. Peiton alla oli lämmin.
Joo, vieläki on ihan sininen taivasEiks siellä ole? Voi, onpa harmi *kyynel*
Juon kahvin niin mennään.Mennään takaisin peiton alle! Viluttaa tosissaan.
Mennään kaikki 3 siskonpetiin lämmittelemään! Sohvi saa tulla keskelle kun palelee niin pahastiMennään takaisin peiton alle! Viluttaa tosissaan.
*sitoo ellun tukan kii tuoliin*
Nyt kun asian mainitsit niin huomaan, että minuakin paleltaa ihan perhanasti.Mennään kaikki 3 siskonpetiin lämmittelemään! Sohvi saa tulla keskelle kun palelee niin pahasti
Sori, mutt sä et oo siskoNyt kun asian mainitsit niin huomaan, että minuakin paleltaa ihan perhanasti.
Voit tulla peittelemään meidät.Nyt kun asian mainitsit niin huomaan, että minuakin paleltaa ihan perhanasti.
Voit tulla peittelemään meidät.
PlögiNii ja tuoda mulle mukillisen glögiä kun eka loppuu.
Kiitos, mutta en tykkää jalkalampuista, vessaharjoista, sateenvarjoista tai mistään millä on Rättiksen käsissä taipumus joutua vääriin paikkoihin.Sori, mutt sä et oo sisko
Sä voit mennä Rättiksen kanssa veljestenpetiin
Mä muuten nappasin joskus hurjina vuosinani baarista mukaan nuorukaisen joka pelkäsi koko yön jotain vastaavaa kun mä erehdyin mainitsemaan että tykkään molemminpuolisesta anaaliseksistä.Kiitos, mutta en tykkää jalkalampuista, vessaharjoista, sateenvarjoista tai mistään millä on Rättiksen käsissä taipumus joutua vääriin paikkoihin.
Rättiksen vieressä mä en uskaltais ummistaa silmiäni ja juttujaan katsoessa tahdon sulkea silmäni.
Jotenkin ymmärrän sua niin paljon tuossa asiassaKiitos, mutta en tykkää jalkalampuista, vessaharjoista, sateenvarjoista tai mistään millä on Rättiksen käsissä taipumus joutua vääriin paikkoihin.
Rättiksen vieressä mä en uskaltais ummistaa silmiäni ja juttujaan katsoessa tahdon sulkea silmäni.
Ootas kun mä kirjoitan muistiin.Nii ja tuoda mulle mukillisen glögiä kun eka loppuu.
Ei nyt ihan noin käy mutta sillai on käynyt, että olen haluamalla halunnut ostaa jotain kaupasta..vaikka suklaata, tietynlaista valmissalaattia, maustetta, viiliä ym...ja sitten saatuani unohtanut ne jääkaappiin tai suklaat jonnekin laatikkoon ihan kuin en koskaan ois ees niitä maininnutkaan...sitten ne on lentänyt roskiin pahentuneena.Käykö muille muuten niin, että ostatte jotain, ruokaa, maustetta, uutta ihmeainetta, hajustetta, meikkiä, rasvaa, ravintolisää tai ihan mitä vaan, ja sit se jää lojumaan -ei edes kaapin perälle vaan siihen eteen missä se tosissaan on edessä?
Ja mitä noille sit pitäisi tehdä? Roskiin vaan?