The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Käykö muille muuten niin, että ostatte jotain, ruokaa, maustetta, uutta ihmeainetta, hajustetta, meikkiä, rasvaa, ravintolisää tai ihan mitä vaan, ja sit se jää lojumaan -ei edes kaapin perälle vaan siihen eteen missä se tosissaan on edessä?

Ja mitä noille sit pitäisi tehdä? Roskiin vaan?
 
Kiitos, mutta en tykkää jalkalampuista, vessaharjoista, sateenvarjoista tai mistään millä on Rättiksen käsissä taipumus joutua vääriin paikkoihin.
Rättiksen vieressä mä en uskaltais ummistaa silmiäni ja juttujaan katsoessa tahdon sulkea silmäni.
Mä muuten nappasin joskus hurjina vuosinani baarista mukaan nuorukaisen joka pelkäsi koko yön jotain vastaavaa kun mä erehdyin mainitsemaan että tykkään molemminpuolisesta anaaliseksistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Käykö muille muuten niin, että ostatte jotain, ruokaa, maustetta, uutta ihmeainetta, hajustetta, meikkiä, rasvaa, ravintolisää tai ihan mitä vaan, ja sit se jää lojumaan -ei edes kaapin perälle vaan siihen eteen missä se tosissaan on edessä?

Ja mitä noille sit pitäisi tehdä? Roskiin vaan?
Ei nyt ihan noin käy mutta sillai on käynyt, että olen haluamalla halunnut ostaa jotain kaupasta..vaikka suklaata, tietynlaista valmissalaattia, maustetta, viiliä ym...ja sitten saatuani unohtanut ne jääkaappiin tai suklaat jonnekin laatikkoon ihan kuin en koskaan ois ees niitä maininnutkaan...sitten ne on lentänyt roskiin pahentuneena.:oops:
Emmä käsitä mikä paikallinen dementia muhun sillon oikein on iskenynnä.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä