Softy
Sana keppi on vironkieltä.No miks mun nyt pitäs virolaiselle keppiä sanoa...eitajuu
Sana keppi on vironkieltä.No miks mun nyt pitäs virolaiselle keppiä sanoa...eitajuu
No mulla on ihan sama juttu!Täälläkin suihkuun asti on aamulla päästävä silmät kiinni. Suihkun jälkeen on sit pakko avata silmät parranajoa varten.
Erehdyit henkilöstä. Se olen minä.Ite konttaat kännissä
höpöhöpö, pari kertaa oon oveen törmännyt joskus vuosia sitten ja pääni lyötyäni olin vielä niin kohtelias, että pyysin anteeksiIte konttaat kännissä
Hä? Ei voi kuule mitenkän olla vironkieltä kun mä sen ihan suoraan suomeks sanon...miten tää nyt menee taas semmoseks että ihanku ois Rättis luurailemassa jossain ja vetelemässä höplästäSana keppi on vironkieltä.
Ajatko sieki parran?No mulla on ihan sama juttu!
Toki. En kai mä mikää Conchita Wurst halua olla!Ajatko sieki parran?
Kylppärit pitäis suunnitella uusiksi.No mulla on ihan sama juttu!
Kysy joltakin jos et usko että on ja tarkoittaa jotakin muuta virossa.Hä? Ei voi kuule mitenkän olla vironkieltä kun mä sen ihan suoraan suomeks sanon...miten tää nyt menee taas semmoseks että ihanku ois Rättis luurailemassa jossain ja vetelemässä höplästä
..nyt jos koskaan tuli semmonen Rättis-fiilis että mietitäänkös kunnolla jättäsinkö kysymättä vai jättäsinkö kysymättä...Kysy joltakin jos et usko että on ja tarkoittaa jotakin muuta virossa.
niiku toi alotti *nyökyttelee kiivaasti päättömän suuntaan* ehämmä muuten ois..Ellupääkkönen...Ellupäätön!!!!
Nytkyllä humahutan teitä kumpaakin kuuppaseen*ottaa tyynystä kunnon otetta*!!
...tommosia kuvia pimenevään iltaan..
Ihan yhtä mahoton oot kuin toi yks toinenkin ja sitäpaitti sä jatkoit ja kohta tietennii toi yks paavonen lähtee vastaiskuun ja se on sitte teijen kummannii syytä kerta huomenna oon ihan töttöröö töissä kun en oo uskaltanna nukkua peloissaniniiku toi alotti *nyökyttelee kiivaasti päättömän suuntaan* ehämmä muuten ois..
Ihan yhtä mahoton oot kuin toi yks toinenkin ja sitäpaitti sä jatkoit ja kohta tietennii toi yks paavonen lähtee vastaiskuun ja se on sitte teijen kummannii syytä kerta huomenna oon ihan töttöröö töissä kun en oo uskaltanna nukkua peloissani
Pääkkönen!!!! Eikä ku mikä päätön nytkyllä...!!!*lähti ettimään kaikista isompaa tyynyä millä kohta humahuttaa*
Hpmf*tuhahtaa paheksuen*!
mä en tykkää alapeukutella ollenkaan mutku nytkyllä tuntuu siltä että mun täytyy moinenkin tapa opetella...Kisu, come and join us!