Heh ja mä kuljin ilman pikkareita siellä Oli mulla farkut tietty mut ei ollu pikkareita.Oliko vähän jännä olo,sinne tuli joku 4 miehen ryhmä mun jälkeen.
Onko toi tyttösipuli kun sillä näyttää olevan vähän roikkuvat....
Kyllä mulla rulla vessapaperia riittää vähintään viikoksi?Rullasta riittää kahdeksi päiväksi. Omituista jos laittavat sipulia salaatin sekaan.
Siis missä kuljit ilman pikkareita? Kuinka sää nyssilleen, en ois tinkusta moista pervoilua uskonunnannänninnää ikuna moista.....emmää vaan silleen ikinä tee...enpäxHeh ja mä kuljin ilman pikkareita siellä Oli mulla farkut tietty mut ei ollu pikkareita.Oliko vähän jännä olo,sinne tuli joku 4 miehen ryhmä mun jälkeen.
Kuin paljon sä ittees pyyhit jos rulla menee parissa päivässä nainen??Rullasta riittää kahdeksi päiväksi. Omituista...
sitä vaan kommandona kuljeskellaan ihmisten ilmoillaHeh ja mä kuljin ilman pikkareita siellä Oli mulla farkut tietty mut ei ollu pikkareita.Oliko vähän jännä olo,sinne tuli joku 4 miehen ryhmä mun jälkeen.
Kyllä mulla rulla vessapaperia riittää vähintään viikoksi?
Ja siinä toinen..Kuin paljon sä ittees pyyhit jos rulla menee parissa päivässä nainen??
No siel kepsupaikassa. Koko päivän ollu ilman niin en mä jaksanu pukea niitä sen takiaSiis missä kuljit ilman pikkareita? Kuinka sää nyssilleen, en ois tinkusta moista pervoilua uskonunnannänninnää ikuna moista.....emmää vaan silleen ikinä tee...enpäx
Jos seksikkyydestä puhutaan niin Myrskyluodon Maijaa ei seksikkyydessä ylitä kukaan.
Joo! Oli vapauttava tunne,en oo ennen.Muistaakseni ainakaan.Heh,pikkutuhma olo tulisitä vaan kommandona kuljeskellaan ihmisten ilmoilla
Joo hame päällä on aivan ihana mennä kesällä ilman pikkareita paitsi ei sillon kun helmat meinaa tehä marilynitNo siel kepsupaikassa. Koko päivän ollu ilman niin en mä jaksanu pukea niitä sen takia
Sähän se kaiket kesät viilletät ilman ja sulla on hame...mulla oli sentään housut!
Tunnusta pois että nyt sitte meinaat ottaa tämän vapauttavan tunteen ihan tosissaan ja alat osa-aika nudististiksiJoo! Oli vapauttava tunne,en oo ennen.Muistaakseni ainakaan.Heh,pikkutuhma olo tuli
Minähän sitä näkymää onnellisena katselen?Joo hame päällä on aivan ihana mennä kesällä ilman pikkareita paitsi ei sillon kun helmat meinaa tehä marilynit
Sulla ja sipulilla on jotain yhteistä,Onko toi tyttösipuli kun sillä näyttää olevan vähän roikkuvat....
Höpöhöpö, paperipussi päähän sulle ens kesänä aina kun meet kaapunnille!Minähän sitä näkymää onnellisena katselen?
Enkai nyt sentään ihan niin.Mutta tolla tyylillä voi jatkossakin joskus käydä jossain.Tosin entäs jos unohtaa että ei ole pikkareitaTunnusta pois että nyt sitte meinaat ottaa tämän vapauttavan tunteen ihan tosissaan ja alat osa-aika nudististiksi
Mä oon unohtanut joka kerta kun muistan kaupassa tai muualla sen tosiasian, että alakerrassa on huomattavasti alastomampi tunneEnkai nyt sentään ihan niin.Mutta tolla tyylillä voi jatkossakin joskus käydä jossain.Tosin entäs jos unohtaa että ei ole pikkareita
Onneks sanoit noin etkä silleen toisella tavallaSulla ja sipulilla on jotain yhteistä,
kummatkaan ei käytä alushousuja.
ai miten sen voi sanoa silleen toisella tavalla?Onneks sanoit noin etkä silleen toisella tavalla
En mee ansaanai miten sen voi sanoa silleen toisella tavalla?
Jos mun pääni ei käänny milloin näen sexyn naisen niin päässäni on jotain pahasti vialla.Höpöhöpö, paperipussi päähän sulle ens kesänä aina kun meet kaapunnille!