The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ja parempi että keskittyy vaan naisten kattelemiseen eikä tahraile kirjojen sivuja:cautious::X3: *hiihtää kisun perässä* Niin sinne häpeänurkkaanko me ollaan menossa?:oops:
Kyöpeli mua taannoin oli jatkuvasti käskemässä nurkkaan.

Mut nokkelana poikana mä hoksasin, että nurkka kannattaa varustaa olutlaatikolla ja läjällä TexWillereitä.

Sen jälkeen oikeastaan toivoin nurkkakomennuksia!
 
Masu halkee:unsure: Söin kepsurullaa.Pyysin tuplasalaatin ilman sipulia.No joo,ne isot sipulit oli pois mutta oli siellä sipulisilppua:( Onko ne sekottanu salaatin joukkoon valmiiks sipulia silleen et se on aina siinä.No,hiton iso rulla oli että sitähän jäi ihan törkeesti vielä. Eikö tuplasalaatista pyydetä lisämaksua? Kun samanhintanen oli kun se normikin. Mutta ei oo rulla mun juttu että kepsuannos muuten jatkossa.
 
Masu halkee:unsure: Söin kepsurullaa.Pyysin tuplasalaatin ilman sipulia.No joo,ne isot sipulit oli pois mutta oli siellä sipulisilppua:( Onko ne sekottanu salaatin joukkoon valmiiks sipulia silleen et se on aina siinä.No,hiton iso rulla oli että sitähän jäi ihan törkeesti vielä. Eikö tuplasalaatista pyydetä lisämaksua? Kun samanhintanen oli kun se normikin. Mutta ei oo rulla mun juttu että kepsuannos muuten jatkossa.
mä en tykkää kebabbirullasta kun se leipä tökkii siinä...kebabsalaatilla on mun juttu kyllä, täällä vaan myyvät niin suuria annoksia että niiden syömisessä menee elämä joten harvemmin tulee ostettua ja yleensä mä syön siitä murto-osan ja pojat syö loput
:p
 
Softy
Masu halkee:unsure: Söin kepsurullaa.Pyysin tuplasalaatin ilman sipulia.No joo,ne isot sipulit oli pois mutta oli siellä sipulisilppua:( Onko ne sekottanu salaatin joukkoon valmiiks sipulia silleen et se on aina siinä.No,hiton iso rulla oli että sitähän jäi ihan törkeesti vielä. Eikö tuplasalaatista pyydetä lisämaksua? Kun samanhintanen oli kun se normikin. Mutta ei oo rulla mun juttu että kepsuannos muuten jatkossa.
Rullasta riittää kahdeksi päiväksi. Omituista jos laittavat sipulia salaatin sekaan.
 
mä en tykkää kebabbirullasta kun se leipä tökkii siinä...kebabsalaatilla on mun juttu kyllä, täällä vaan myyvät niin suuria annoksia että niiden syömisessä menee elämä joten harvemmin tulee ostettua ja yleensä mä syön siitä murto-osan ja pojat syö loput
:p
No ei oo mun juttukaan.Kahesti ostanu ja joo tää oli se toka kerta kun ajattelin antaa viel mahdollisuuden.Oli viimenen.Ja ne annokset on tosiaan isoja.Saa ainakin rahalle kyllä vastinetta mutta täällä kun ei ole ketään kuka söis puokkiin edes niin onhan se vähän liian iso yhelle.Vaikka söisin huomenna lisää niin sitä jää silti.Kepsu annostakin syön ylensä kahtena päivänä siis sitä yhtä annosta.Siks otan aina mukaan jos haen enkä syö paikan päällä kun sit vaan jos on vaikka seuraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä