The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Himputti.
Mulla on kova nälkä ja jääkaapissa on vain valo.
Pitäiskö mun
a) mennä partsille röökille
b) korkata jallupullo
c) mennä lähikauppaan ja kiusata kassaneitoa ostamalla vaik pitsan, makkaran tai jotain jossa on tarpeeksi lisäaineita?

Himputti. Kun mä olin aviossa niin ei mun koskaan tarvinnut tehdä tämmöisiä hankalia päätöksiä. Riitti kun annoin vaimolle pankkikortin niin lapsilla oli kotona kaikki hyvin, vessassa oli paperia ja jääkaapissa aina ruokaa.

Pitkään asiaa pohdittuani olen nyt tullut siihen tulokseen, että poikamiesäijät harvoin kuolevat janoon. Nälkään kylläkin.
 
Himputti.
Mulla on kova nälkä ja jääkaapissa on vain valo.
Pitäiskö mun
a) mennä partsille röökille
b) korkata jallupullo
c) mennä lähikauppaan ja kiusata kassaneitoa ostamalla vaik pitsan, makkaran tai jotain jossa on tarpeeksi lisäaineita?

Himputti. Kun mä olin aviossa niin ei mun koskaan tarvinnut tehdä tämmöisiä hankalia päätöksiä. Riitti kun annoin vaimolle pankkikortin niin lapsilla oli kotona kaikki hyvin, vessassa oli paperia ja jääkaapissa aina ruokaa.

Pitkään asiaa pohdittuani olen nyt tullut siihen tulokseen, että poikamiesäijät harvoin kuolevat janoon. Nälkään kylläkin.
vaihtoehto c ja senjälkeen d) nukkumaan ;)
 
(y)
Täällä ainakin toivotaan moista tapahtuvaksi:)
Talvella pitää päästä pulkka/stigamäkeen, hiihtämään, tekemään lumienkuleita:love:, pyydystämään kielellä hiutaleita, luistelemaan...eli juujuu, sopivasti lunta ja pakkasta:love:
Samaa mieltä ja kyllä me Majurikin saahaan innostumaan aiheesta kuhan vähän houkutellaan ja höpötellään sen sylissä kaikkia kivoja juttuja talvesta!!:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Tulis ees luminen talvi:notworthy:
Liika on tietty liikaa lumessa ja pakkasessakin.
Mut sanoisinko näin, että mitä lyhyemmäksi jää loskan, paskan ja vaakatasossa tulevan räntäsateen aika niin sen parempi

Vaikka olen kesän lapsi niin tykkään siitä jos pimeänä aikana maassa on lunta. Näyttää valoisammalta. Ja muutama aste pakkasta on parempi kuin muutama aste plussaa. Silloin lumi on kuivaa.

Jatkuva syksy ja räntäsateessa ja sohjossa tarpominen on se mikä ottaa päähän.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Samaa mieltä ja kyllä me Majurikin saahaan innostumaan aiheesta kuhan vähän houkutellaan ja höpötellään sen sylissä kaikkia kivoja juttuja talvesta!!:barefoot::barefoot::barefoot:
Juujuu, istutetaan mies lämpimänihanan taljan päälle pulkkaan ja kiskotaan yhdessä mies mäkeen ja hypätään kyytiin nauttimaan vauhdin hurmasta:rolleyes::love:...ja sitten tuonnempana, kun ollaan sieltä valtaisasta lumikasasta selviydytty naureskellen ja toisiamme lumesta putsaten ja taputellen peffoillemme, nautitaan ne ihanat kermavaahto kaakaot notskin äärellä mukavia höpisten:love:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä