The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miepä näinkin äskettäin sateenkaaren:love:
Ja tosi kirkkaan värisen:)

Täällä kuikuilee välillä aurinkoo harmaiden pilvien takaa ja satelee vettä
Mä niin tykkään sateenkaarista!!:love::love:
Joo täällä on kanssa tummia pilviä mutta silleen nätisti jostain tuolta lännestä paistaa nyt niin, että puittenlatvat on kirkkaan keltasia ja kultasia:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä niin tykkään sateenkaarista!!:love::love:
Joo täällä on kanssa tummia pilviä mutta silleen nätisti jostain tuolta lännestä paistaa nyt niin, että puittenlatvat on kirkkaan keltasia ja kultasia:love:
On muuten aika kauniit ruskan värit:)
Ihanaa keltaista ja lämmintä oranssia, haapojen upeaa punaista ja pihlajanmarjaterttujen loistoa...

Ja! Vaahterasta puheenollen:rolleyes:....jos ois kuivaa keliä ja auringonpaistetta niin...joko arvaat:)?

No et, hö:notworthy:...

Isoniso lehtikasa tiätty kehiin(y)! Ja siihen humpismätkis:love:...tekemään kuivaharjoitteluenkuleita:)....
 
On muuten aika kauniit ruskan värit:)
Ihanaa keltaista ja lämmintä oranssia, haapojen upeaa punaista ja pihlajanmarjaterttujen loistoa...

Ja! Vaahterasta puheenollen:rolleyes:....jos ois kuivaa keliä ja auringonpaistetta niin...joko arvaat:)?

No et, hö:notworthy:...

Isoniso lehtikasa tiätty kehiin(y)! Ja siihen humpismätkis:love:...tekemään kuivaharjoitteluenkuleita:)....
No älä nyt kun heti tiesin mitä tekisin jos ois sellanen iso lehtikasa mihin vois humpsahtaa!!:D:D Mä muistan yks vuosi oli tosi kaunis syksy ja vaahteran+koivunlehtiä joka paikka täynnä ja ne sitte kasattiin yheks läjäks ja sinnehän sitä sitten humpsahti selälleen ihastelemaan sinistä taivasta ja värikästä luontoo pojan ja koiran kanssa vierekkäin:love::love:
 
No älä nyt kun heti tiesin mitä tekisin jos ois sellanen iso lehtikasa mihin vois humpsahtaa!!:D:D Mä muistan yks vuosi oli tosi kaunis syksy ja vaahteran+koivunlehtiä joka paikka täynnä ja ne sitte kasattiin yheks läjäks ja sinnehän sitä sitten humpsahti selälleen ihastelemaan sinistä taivasta ja värikästä luontoo pojan ja koiran kanssa vierekkäin:love::love:
..ihme epäkoira sulla:)..ja ihan nätistikivasti tarkotin tota että ei tartte luimistella ja kattoo kieroon jotta näkee kaiken tuplana:unsure:...


Mun rakas ihuna vöyhkänä kun ei tasan tarkkaan ihastellu taivasta lehtikasassa mun kans, silloin aikanaan, vaan syöksyi ja pomppi siinä ympäriinsä ja sukelteli hautauksiin ja talloi mun päälle ja makusteli niitä pölähtäviä lehtiä...:D:love:

Ihan paras kahjoluupäävöyhkänä ikinäkoskaanmilloinkaan:love:
 
..ihme epäkoira sulla:)..ja ihan nätistikivasti tarkotin tota että ei tartte luimistella ja kattoo kieroon jotta näkee kaiken tuplana:unsure:...


Mun rakas ihuna vöyhkänä kun ei tasan tarkkaan ihastellu taivasta lehtikasassa mun kans, silloin aikanaan, vaan syöksyi ja pomppi siinä ympäriinsä ja sukelteli hautauksiin ja talloi mun päälle ja makusteli niitä pölähtäviä lehtiä...:D:love:

Ihan paras kahjoluupäävöyhkänä ikinäkoskaanmilloinkaan:love:
Mun entinen koira oli sellanen 'vanha-nuorena-jo' - tapaus, aivan ihana ja kiltti ja nöyrä luonnostaan...kovasti tykkäs pelata jalkapalloo ja se haudattiinkin lempilelunsa kanssa, eli sellasen sinisen pallon millä leikki aina:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Uskoakko tai ei mutta ma aamuna kukonpierun aikaan viestikaverilta tuli viesti että ei mua sitten näkynytkään siellä....MISTÄ HITOSTA MÄ TIESIN ETTÄ MUN OLIS PITÄNY MENNÄ SINNE KUN EI ILMOTELLU MITÄÄN! MIEHET!! Tein selväksi että mulle pitää sanoa suoraan jos jotain tahtoo.Ja ite sanoin kans:barefoot: No,en tiedä tullaanko enää näkee kun en enää sano mitään että itte saa pyytää jos haluu.En mä tyrkky haluu olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä